Romanian
 - 
ro
Știri interne

Reacția incredibilă a lui Piedone când a văzut cât costă o felie de pizza pe Aeroportul Otopeni: ”Zici că vindeți bijuterii”

22 Mar, 12:05 • Cornel Ghimeșan
Cristian Popescu Piedone, șeful Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC), a făcut verificări Aeroportul Internațional Henri Coandă din Bucureşti, unde a găsit o serie de nereguli.
Reacția incredibilă a lui Piedone când a văzut cât costă o felie de pizza pe Aeroportul Otopeni: ”Zici că vindeți bijuterii”

Piedone a mers în cel mai aglomerat loc al Capitalei, Aeroportul Internațional Henri Coandă București. Pe lângă neregulile descoperite, ce l-au lăsat fără cuvinte au fost prețurile colosale practicate de unii comericanți.

Șeful ANPC a reacționat imediat când a descoperit neregulile. A aplicat amenzi de zeci de mii de lei și a restras zeci de kilograme de produse de la vânzare.

Citește și Poșta Română vrea să țină pasul cu digitalizarea. Și-a făcut platformă pentru monitorizarea fluxului de numerar

Într-unul dintre punctele de lucru verificate, Piedone a fost pur și simplu șocat de cât costa o simplă felie de pizza. Mai ales, că produsul este unul destul de sărăcăcios, fără prea multe ingrediente. Piedone s-a arătat revoltat și a avut o reacție hilară.

Piedone, șocat de prețul unei felii de pizza 

„Cât e o pizza din asta? 28 de lei! De fapt, el dă 28 de lei și mănâncă pâine. Ziceți că vindeți bijuterii la prețurile astea!”, a exclamat Piedone, după ce a aflat că, pe lângă prețul mare, produsul avea și gramajul mai mic decât cel afișat.

Piedone a aplicat multe sancțiuni. „Amendă în cuantum maxim și oprire până se reglează gramajele. Tot ce aveți – pizza, retractat și dat înapoi. Mai aveți puțin și vindeți pâinea la preț de aur”, a completat Piedone.

Citește și Piedone a găsit nereguli grave și în Aeroportul Henri Coandă București. Ce amenzi a dat șeful ANPC

Acțiunea de control desfășurată de ANPC a vizat cinci puncte de lucru ale operatorului Dnata Catering SRL – Otopeni. În total, s-au aplicat amenzi în valoare de 35.000 de lei, iar peste 60 de kilograme de produse au fost retrași de la comercializare.

Ce nereguli au fost descoperite pe Aeroportul Otopeni

  • Gramajele produselor nu erau respectate;
  • Temperaturile de păstrare a mâncărurilor calde erau neconforme;
  • Produsele nu aveau etichete clare sau lipseau complet;
  • Informațiile despre preparate nu erau afișate corespunzător;
  • Etichetele incomplete sau lipsă lăsau consumatorii în ceață.
Urmărește Daily Business pe Google News
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult