Pentru un cuplu american care s-a mutat în Germania, unele supermarketuri și magazine de discount sunt ceva nou. Cei doi au mers la un Lidl german și au înregistrat momentul într-un videoclip urcat pe YouTube. Există un aparat care i-a entuziasmat pe aceștia.
Heather și Casey, un cuplu din SUA, locuiesc acum în Germania și împărtășesc experiențele cu magazinele germane și obiceiurile alimentare în videoclipurile lor. Recent, au vizitat pentru prima dată un Lidl din Germania și l-au prezentat urmăritorilor lor.
Citește și: Orașele din România cu cea mai ieftină bere la draft. De unde poți cumpăra o halbă cu doar 1,51 euro
Pe lângă prețurile relativ mici la fructe, aceștia au fost fascinați de detaliile din secțiunea de produse de patiserie.
O mașină de tăiat pâine dintr-un supermarket Lidl le-a atras atenția: „Acesta este cel mai tare lucru pe care l-am văzut vreodată”, explică Heather, care nu văzuse niciodată o mașină ca aceasta în Statele Unite.
În Germania nu este deloc neobișnuit ca inclusiv bucătăriile casnice să fie echipate cu mașini de tăiat pâine: „Suntem încântați de modul în care funcționează mașina de tăiat. Felii atât de subțiri. Nu avem așa ceva acasă”, spune Heather. Desigur, cuplul a trebuit să încerce imediat aparatul.
Citește și: Cele mai așteptate filme în 2024. CNN a realizat topul celor mai populare pelicule
Există și în SUA filiale Lidl încă din 2017. Cu toate astea, lanțul de reduceri este reprezentat doar pe coasta de est de peste Atlantic. Sunt în total 150 de supermarketuri Lidl în SUA. Acolo sunt oferite unele prodise tipic americane, dar numeroase mărci proprii Lidl germane fac, de asemenea, parte din gamp, potrivit Merkur.de.