- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Revolta unui român care nu a mai fost de 25 de ani pe litoral! Cât a plătit pentru un sejur la mare cu familia sa

28 Jun, 11:48 • Adrian Popovici
Un român a dezvăluit experiența dezamăgitoare pe litoralul românesc. Acesta s-a declarat revoltat de condițiile de cazare, dar și de mâncarea primită.
Revolta unui român care nu a mai fost de 25 de ani pe litoral! Cât a plătit pentru un sejur la mare cu familia sa

Valentin Bunea, un turist român care a decis să petreacă o vacanță pe litoralul românesc pentru a susține antreprenorii locali, a avut parte de o experiență dezamăgitoare în stațiunea Saturn. După ce a plătit 3.000 de lei pentru un sejur de câteva zile, împreună cu familia sa, a fost întâmpinat de o serie de probleme și neplăceri care l-au determinat să-și exprime revolta pe un grup de turism de pe o rețea de socializare, notează Bugetul.ro.

Deși nu mai fusese în Saturn de 25 de ani, Valentin a decis să se întoarcă, sperând să găsească îmbunătățiri și condiții de cazare decente. Cu toate acestea, realitatea a fost departe de așteptările sale. Imediat după ce s-a cazat, au început problemele. În camera de hotel, apa curgea din cădița de la baie, scurgerea era ruginită, canapeaua extensibilă era pe punctul de a se rupe, iar pe balcon era disponibil un singur scaun. Mai mult, televizorul prindea doar „purici” și nu avea programe accesibile.

Valentin a relatat că discuțiile avute înainte de a ajunge la hotel i-au lăsat impresia că vor intra cu prânzul și vor ieși cu micul dejun. Totuși, managerul hotelului i-a informat că nu este posibil acest lucru și că ar trebui să fie recunoscător pentru că a fost cazat mai devreme. Astfel, copiii au rămas flămânzi, iar familia a fost nevoită să plătească suplimentar pentru prânz, în ciuda căldurii și dificultății de a căuta un alt loc de mâncare.

Litoral

Te-ar putea interesa și: ANPC, avertisment pentru românii care merg pe litoral în această vară. Ce nu trebuie să cumpere de la vânzătorii de pe plajă

Mâncarea de pe litoral, dezamăgitoare

Experiența culinară de pe litoral a fost și ea extrem de neplăcută. Alimentele oferite au fost de o calitate foarte proastă, unele produse fiind nefierte și provocând stări de greață. Valentin a descris cum aripioarele gustate l-au făcut instantaneu să vrea să vomite, iar multe dintre mesele servite au fost aproape imposibil de mâncat. Mâncarea de seară a inclus roșii și castraveți rămași de la prânz, spaghete și penne crude, și mămăligă nefiartă cu smântână.

În următoarele zile, situația nu s-a îmbunătățit. Micul dejun a fost singura masă acceptabilă, în timp ce prânzul și cina au continuat să fie dezamăgitoare. Când a venit cina de duminică, familia lui Valentin a fost întâmpinată de cartofi fierți în ulei, paste nefierte, aripioare la cuptor crude, șnițel din cotlet de porc din care curgea sângele și piept de pui uscat. Brânza cu smântână și mărar, prezentă la fiecare masă, a devenit simbolul uniformității și lipsei de varietate din meniu.

Dezamăgit și revoltat, Valentin și familia sa au fost nevoiți să mănânce în oraș, în ciuda faptului că achitaseră un sejur all-inclusive, pentru a nu-și culca copiii cu burta goală. Această experiență a lăsat un gust amar și a subliniat problemele majore din sectorul turismului românesc, în special în stațiunile de pe litoral, unde standardele de calitate sunt adesea neglijate.

Citește și: Avertisment pentru românii care vor să-și petreacă vacanțele pe litoral în 2024. De la 1 iulie, prețurile vor exploda