De asemenea, constructorul Rizzani trebuie să înceapă în această lună modernizarea Centurii București Sud, un tronson cu o lungime de 15 kilometri între Domnești și Jilava, care va include construirea de pasaje noi la intersecțiile Bragadiru, Măgurele și Jilava. Centura Craiova Sud include și o subtraversare a liniei de tren M 100 București-Craiova-Timișoara, scrie economedia.ro.
Stadiul lucrărilor pe Centura Craiova Sud a fost prezentat de către CNAIR, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Craiova. Potrivit informațiilor furnizate, stadiul fizic al lucrărilor este de 58%, iar termenul contractual este aprilie 2024. Lucrările în desfășurare includ umpluturi cu pământ stabilizat mecanic, execuția de ziduri de sprijin, săpături în zona sensului giratoriu cu DN 55, armare, cofrare și betonare la poduri și podețe, precum și așternerea stratului de balast. Pe șantier sunt prezente 54 de utilaje/autocamioane și 135 de persoane.
Citeşte şi: Taxa pe lux 2024. Cine trebuie să plătească şi care este procedura anunţată de ANAF
Contractul pentru construirea Centurii Craiova Sud a fost semnat în ianuarie 2022, iar termenul de realizare este de 15 luni. Această șosea, care face legătura între DN 6 București – Craiova – Timişoara, DN 55 Craiova – Bechet și DN 56 Craiova – Calafat, acoperă tranzitul prin sudul municipiului Craiova, aproape de Uzina de Automobile Ford, și asigură legătura cu DN 65 Craiova – Piteşti și viitorul Drum Expres DEx 12 Craiova – Piteşti.
Citeşte şi: Locul de muncă plătit cu 4.000 de euro pe lună! Se oferă cazare gratuită, pe lângă salariul colosal