Marian Gogu, directorul general al KFC România susține că s-a raportat o migrare a consumatorilor dinspre restaurantele à la carte către cele de tip fast-food. Oamenii sunt atenţi la modul în care îşi cheltuie banii. În 2022, compania care operează reţeaua de restaurante KFC a obţinut vânzări de 950 mil. lei, plus 29%, anunță Zf.
„Vedem o migrare a consumatorilor dinspre restaurantele à la carte către cele de tip fast-food. Oamenii sunt atenţi la modul în care îşi cheltuie banii. În 2022, compania care operează reţeaua de restaurante KFC a obţinut vânzări de 950 mil. lei, plus 29%
Marian Gogu, directorul general al KFC România: Suntem un barometru pentru mersul economiei. Momentan vedem creştere în vânzări şi nu este evidentă o migrare a consumatorilor către covrigării”, a transmis Marian Godgu.
Conform sursei citate, brandul KFC, prezent pe plan local în sistem de franciză, adus de Sphera Franchise Group în 1997, a ajuns la 100 de restaurante în România. Avansul like for like, fără expansiune, a fost de 21,8%, peste inflaţie, semn că a existat o creştere reală, nu doar una alimentată de scumpiri.
Românii au devenit mai atenţi la modul în care îşi cheltuie banii şi astfel migrează de la restaurantele à la carte, văzute a fi mai scumpe, către cele de tip fast-food, spune Marian Gogu, directorul general al KFC România.
Te mai poate interesa și: Se activează planul de austeritate? Statul român începe concedierea angajaților și tăierea salariilor bugetarilor. Boloș: „Reformele nu se fac cu mânuși. Avem data limită”
„Vedem o migrare dinspre restaurantele clasice, à la carte, către noi. O dovadă în acest sens o reprezintă creşterea numărului de tranzacţii din cadrul restaurantelor KFC. Totuşi, un alt factor care contribuie la această evoluţie îl reprezintă faptul că, spre deosebire de 2021 şi prima parte din 2022, acum nu mai există restricţii, aşa că oamenii ies la restaurant mai degrabă decât să comande acasă.“
În perioadele dificile din punct de vedere economic are loc o astfel de migraţie dinspre restaurantele clasice spre cele
fast-food. Totodată, un alt fenomen care se întâmplă este acela în care de la restaurantele de tip fast-food, oamenii migrează către covrigării şi patiserii.
Marian Gogu spune că această schimbare nu se observă însă acum, într-o perioadă marcată de inflaţie record.