„Salut tuturor ! Sunt utilizatorul a 4 dacii spring. M-am tot confruntat cu o problema fara rezolvare in reprezentanta, reparata pe banii proprii.
Problema a intervenit dupa primul montaj / demontaj al rotilor fata petru anvelopele de iarna / vara . Am sesizat faptul ca discurile din fabrica nu au inelul de ghidaj pentru a centra roata, per total roata fiind sustinuta doar in prezoane” a scris șoferul pe rețeaua de socializare.
Utilizatorul de Dacia Spring a reclamat faptul că, din cauza acestui defect de fabricație, apare un mers „galopat” la vitezele pana la 60 km/h iar la vitezele de peste 100 km/h apare un joc al volanului plus o vibratie puternică in caroserie
„Încă de la primele mele masini știam că o roată prinsă doar în prezoane nu este o roata centrată. Cand mașina a fost nouă a fost totul ok probabil chinezul le-a centrat cumva. După remontarea roților fie ele OEM sau Aftermarket a aparut un mers „galopat” la vitezele pana la 60 km/h iar apoi joc al volanului la vitezele de peste 100 km/h plus o vibrație zdravănă în caroserie”, a povestit deținătorul de modele Dacia Spring
Conform șoferului, răspunsul reprezentanților Dacia la această problemă a fost „nu avem ce sa ii facem, asa sunt toate, are aprobare rar asa merge.”
Te-ar putea interesa și: Nicolae Ciucă, după vizita la uzina Dacia din Mioveni: „România şi-a propus să dezvolte o reţea de 30.000 de staţii de încărcare electrică până în 2026”
Pus în fața unei asemenea situații, românul a ales să remedieze situația cu resurse proprii. După montaj, masina a fost ca noua, fara joc in volan si fara vibratul caroseriei.
Revoltat, șoferul a scris că o asemenea greșeală gravă de proiectare trebuie reclamată atât la conducerea companiei, cât și la protecția consumatorilor
„Eu personal consider că asta este o greșeală gravă de proiectare, nu se poate să existe o asemenea abatere. Mâine vreau sa merg sa depun în scris la Dacia o sesizare pentru că nu este normal să scot din buzunar în total 200 de euro pentru 4 mașini ca să repar ceva ce a fost conceput prost de fabrica (micul chinez care s-a zgarcit la bani ) iar apoi probabil o sesizare la OPC pentru că sunt mii de masini vândute în acest hal”, a concluzionat deținătorul de Dacia Spring.
La rândul lor, ceilalți membri ai grupului au reclamat probleme similare.
„Am fost si eu cu aceeasi problema, mi au spus la fel, dar am verificat o masina noua si avea toate rotile cu inele de centrare..astept sa mi dea un raspuns oficial si voi merge mai departe”, a scris
Mai mult, posesorii de Dacia Spring sunt hotărâți să se adreseze autorităților în legătură cu această problemă
„Am fost și eu la ANPC cu asta, dar fără o expertiză detaliată, nu o să reușești să dovedești că nu sunt bune, dacă ei au reușit să omologheze ambele variante. Dacă reușești să faci ceva, chiar te rog să ne anunți.”
Autorul postării a revenit cu noi informații în legătură cu rezultatele demersurilor sale:
„Am revenit cu un update: Am sunat la Vocea Clientului, toate cele 4 Dacii Spring vor fi chemate pentru schimbarea de oglinzi încălzite și a încărcătorului de 16 Amperi. Doar la două din cele 4 am nevoie de inelele de ghidaj, am transmis că solicit înlocuire sau decontarea cheltuielilor de remediere de către ei, la care momentan aștept un răspuns. Deci se poate, dacă aveți probleme de genul puneți mâna pe telefon și sunați!”, a precizat în comentarii autorul postării.