Wizz Air a făcut un anunț mai puțin așteptat pentru români. Compania aeriană a informat că anulează toate cursele de la Cluj spre Abu Dhabi din octombrie, informează observatornews.ro.
Wizz Air a anunțat că anulează toate cursele de la Cluj spre Abu Dhabi din octombrie. Totul s-a întâmplat la scurt timp după ce reprezentanții companiei aeriene au informat că vor anula mai multe zboruri în următoarea perioadă, după ce producătorul a cerut să facă verificări în avans la motoarele aeronavelor.
Te-ar putea interesa și următorul subiect: Vacanțele românilor sunt date peste cap. Cursele sunt amânate sau anulate pe bandă rulantă pe Aeroportul Otopeni
Unii călători au fost anunțați deja cu privire la anularea curselor. Aceștia au primit email de la compania aeriană. Zborurile anulate vor fi reluate începând cu luna noiembrie a acestui an. Pasagerii afectați de situația de la Wizz Air vor primi un program alternativ de zbor, opțiunea rambursării complete sau rambursarea a 120% din tariful inițial achitat în credit de companie pentru rezervări viitoare.
În ciuda tuturor acestor situații neplăcute pentru românii care se pregătesc de călătorii, autoritățile de la București nu au cum să sancționeze compania aeriană, tocmai pentru că firma nu are reprezentanță în România. Au fost făcute mai multe sesizări la instituțiile europene din cauza curselor cu probleme din ultima perioadă, mai exact, după ce operatorul a anulat 9 zboruri într-o singură zi.
Din acest punct de vedere, Ministerul Turismului a informat că românii care întâmpină probleme cu zborurile pot depune sesizare la Centrul European al Consumatorilor din România.
„MEAT informează că, pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air, cetăţenii români pot depune sesizari pe site-ul Centrului European al Consumatorilor Romania https://eccromania.ro/. Acest site este pus la dispoziţia consumatorilor români de Uniunea Europenă, pentru rezolvarea problemelor şi recuperarea prejudiciilor”, a transmis Ministerul Turismului.
„Cetăţenii români pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România atunci când:
- întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziţionat dintr-un alt stat european;
- vor să ştie ce drepturi au în timpul unor călătorii în alt stat European;
- vor să depună o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluţionării problemei”, a informat Ministerul Turismului.
Citește și despre următorul subiect: Anunț pentru pasageri. Zeci de curse vor fi anulate la Ryanair! Care este motivul. „Va trebui să avem anulări în masă ale multor zboruri”