Un angajat pe poziţia de digital performance analyst are un salariu care variază, în medie, între 1.400 şi 1.700 de euro net pe lună, arată datele de la platforma de recrutare online bestjobs.
„În calitate de digital performance analyst, ai un rol crucial în optimizarea succesului unei campanii de marketing digital, cât şi în consolidarea prezenţei online a brandului pe care îl promovezi. Este un rol pentru un specialist cu experienţă în digital marketing, ce poate lucra într-un mediu cu ritm rapid şi poate avea un impact semnificativ asupra creşterii unei companii, cu rezultate şi acţiuni măsurabile.
Candidaţii la jobul de digital performance analyst au nevoie de studii superioare în marketing, afaceri sau un domeniu conex, experienţă în marketing digital şi analiza performanţei, experienţă de lucru cu instrumente şi platforme specifice de marketing digital şi analiză social media. Oferta salarială variază între 1.400 şi 1.700 de euro lunar”, afirmă Ana Vişian, marketing manager, bestjobs.
Printre cel mai des întâlnite beneficii extrasalariale şi bonusuri specifice oferite pentru acest tip de loc de muncă sunt: tichete de masă, asigurare medicală, prime de Crăciun şi abonament la sala de sport. În prezent, 359 de posturi vacante pentru poziţia de digital performance analyst sunt disponibile pe platforma bestjobs dintr-un total de 35.000 de anunţuri de angajare active. Cele mai multe anunţuri de angajare sunt în Bucureşti, Cluj şi în regim de muncă remote. Ramona Cornea
Ana Vişian, marketing manager, bestjobs: Este un rol pentru un specialist cu experienţă în digital marketing ce poate lucra într-un mediu cu ritm rapid şi poate avea un impact semnificativ asupra creşterii unei companii, cu rezultate şi acţiuni măsurabile.