Sameday, jucător important pe piața de curierat din România, anunță că investește peste 1 milion de euro în Sameday App, o aplicație mobilă concepută pentru îmbunătățirea experienței pe care clienții o au cu magazinele online. Peste 20.000 de firme au livrat prin intermediul firmei de curierat, în primele opt luni din 2023, potrivit news.ro.
„Sameday, unul dintre liderii pieţei de curierat din România, investeşte peste 1 milion de euro şi lansează Sameday App, aplicaţia mobilă menită să îmbunătăţească experienţa pe care clienţii o au cu magazinele online. Aceasta oferă utilizatorilor mai multă predictibilitate, flexibilitate şi transparenţă asupra procesului de livrare.
Funcţionalităţile incluse în aplicaţie răspund cerinţelor şi nevoilor specifice ale consumatorilor în ceea ce priveşte serviciile de curierat, fiind construite pe baza feedback-ului oferit de aceştia în cadrul unui studiu de piaţă realizat de companie în luna mai a acestui an”, anunţă compania.
Citește și: Cargus vine în ajutorul clienților! Oamenii pot returna mai repede și ieftin coletele nedorite
Potrivit studiului Sameday, livrarea coletelor în siguranță, rapiditatea și comunicarea clară cu privire la timpul de livrare preconizat se numără printre cele mai mari așteptări ale clienților în interacțiunea cu orice companie de curierat.
Cercetarea a arătat că 78% dintre respondenți își doresc o aplicație mobilă care să ofere mai mult control și flexibilitate în procesul de livrare. Funcționalitățile cele mai dorite sunt urmărirea în timp real a preocesului de livrare, posibilitatea amânării livrării, respectiv prelungirea termenului de păstrare a coletului în easybox.
Sameday a integrat în noua aplicație funcționalități care permit urmărirea coletului în timp real pe hartă, plata cu cardul direct din aplicație, redirecționarea coletelor la easybox sau la altă adresă, prelungirea perioadei de păstrare a coletului în easybox cu până la 24 de ore, amânarea livrării cu până la 5 zile.
„Sameday App este primul produs lansat de Sameday care se adresează exclusiv consumatorului final şi devine un important diferenţiator în piaţa de curierat. Noul produs este menit să îmbunătăţească experienţa clienţilor, să crească încrederea în ecosistemul creat de magazinele online şi industria de curierat, contribuind astfel la dezvoltarea e-commerce-ului în România.
Tehnologia este foarte importantă pentru noi, iar atunci când dezvoltăm soluţii digitale pornim de la aşteptările clienţilor care îşi doresc să deţină mai mult control asupra procesului de livrare. De aceea, cele mai apreciate funcţii ale unei aplicaţii mobile sunt cele care oferă confort, transparenţă şi flexibilitate”, a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.
Aplicația include și alte caracteristici, precum: salvarea adreselor de livrare şi easybox-urile preferate; adăugarea cardurilor bancare în aplicaţie pentru o plată cât mai rapidă; posibilitatea verificării statusului tuturor comenzilor Sameday în acelaşi loc; acces la istoricul comenzilor; cod PIN/QR mereu la îndemână pentru validarea livrării; notificare cu privire la intervalul de timp în care va fi realizată livrarea; anularea comenzii înainte de livrare; înregistrarea în aplicaţie direct cu contul eMAG, Google Play sau Apple Store.
Mai bine de jumătate dintre comenzile Sameday sunt livrate la easybox. Pe teritoriul României, există peste 3.800 de easybox-uro amplasate în 333 localități din mediul urban și rural, iar compania are în plan expansiunea rețelei de lockere. În 2023, media zilnică a livrărilor către lockere este de circa 150.000, iar timpul mediu de ridicare a comnzilor din easybox este de 6 ore.
Anul acesta, cele mai multe comenzi prin easybox au venit din București, unde au fost livrate aproximativ 6 milioane de colete, cele mai multe în sectorul 6. Capitala este urmată de Clu-Napova, cu peste 1 milion de colete, apoi orașele Iași, Bacău și Timișoara.