Vești mari pentru clienții care au carduri la Banca Transilvania! Instituția vine cu o nouă funcție în aplicația BT Pay, de care vor beneficia toți abonații. De asemenea, și clienții ING Bank sau BCR beneficiază de funcții similare, conform Bugetul.ro.
De curând, banca a anunțat că s-a produs o schimbare mare în aplicația sa, iar toți cei care au conturi la BT și folosesc aplicația în cauză se vor bucura foarte mult de această veste.
Din acest moment, pe aplicația BT Pay este disponibilă o funcție de mare folos pentru toată lumea. Clienții vor avea posibilitatea de a reîncărca cartela telefonului mobil în doar câteva minute, foarte simplu. Această funcție este disponibilă deja și la alte bănci din România.
În funcție de nevoia lor, clienții vor putea fie să își încarce cartela, fie să plătească un abonament. Întreg procesul este extrem de simplu și se poate face doar dintr-un singur loc. De asemenea, aplicația oferă și un curs valutar bun.
„Ți s-a întâmplat să ai nevoie să îți reîncarci cartela pe loc? Dacă da, trebuie să știi că în BT Pay îți poți face reîncărcarea cartelei din app, în doar câteva minute”, este anunțul celor de la Banca Transilvania pentru clienți.
Ai mai putea fi interesat și de: Băncile aduc vești proaste pentru clienții lor. Accesul la credite va deveni din ce în ce mai dificil
Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking – Banca Transilvania, a transmis că BT înlocuiește drumul la bancă, iar cei care doresc să devină clienți o pot face direct din aplicație.
De asemenea, BT Pay are acum și noi funcții. Prin urmare, se vor putea deschide conturi de economii, constituire depozite și plăți în valută. Persoanele care doresc un transfer în valută o pot face dacă în BT Pay este adăugat contul în valuta respectivă. Cât despre cei care au cont în lei, pot deschide din aplicație un cont în orice valută.
„Ca să devii client retail al Băncii Transilvania, o poți face de acum înainte direct prin BT Pay. Aceasta este una dintre cele mai așteptate funcționalități ale super-app-ului nostru, care transformă onboarding-ul într-o experiență 100% online, 24/7.
Cu tot ce am construit până acum în ecosistemul BT Pay, clienții găsesc pe telefon ce au nevoie pentru a face banking, precum și răspunsuri la rezolvarea unor nevoi complementare acestuia.
În curând, aplicația împlinește 6 ani, ocazie cu care vom comunica detalii despre cum a revoluționat serviciile noastre de retail banking, cum a reușit să construiască comportamente noi și, cel mai important, o adevărată comunitate în jurul său”, a declarat Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Vezi și: Vești importante pentru clienții ING Bank! Se produc schimbări majore în 2024