Jumbo, retailerul elen de jucării și decorațiuni, a decis să nu se mai extindă cum dorea inițial și în loc două hipermarketuri deschise, va fi un singur hipermarket deschis pe piața locală în acest an, arată datele evaluate de Profit.ro.
Compania super apreciată de români, deține un lanț de magazine fizice în număr de 16, cel mai recent magazin, fiind cel de la Sibiu, inaugurat în noiembrie.
Citește și: Raiul copiilor, Jumbo, a vândut mai mult în 2022! Cifrele au explodat
Potrivit Profit.ro, statisticile arată că Jumbo își plănuise să deschidă două noi magazine în România în anul curent. Unul dintre hipermarketuri urma să fie inaugurat la Iași, iar al doilea urma să fie pregătit pentru comuna Florești, județul Cluj. De asemenea, marea companie urmează să deschisă anul acesta și magazinul în mediul online, care este deja pregătit dinainte de valul pandemic.
Paradisul jucăriilor a luat hotărârea de a deschide un singur hipermarket în România până la sfârșitul acestui an, cel mai probabil la Iași, unde a obținut autorizația de construcție în septembrie, a anunțat sursa citată.
Vânzările companiei în România au crescut semnificativ cu 36% în primele două luni ale anului 2023, față de anul 2022, perioada similară care a fost puțin mai scăzută. Pentru anul curent, 2023, compania și-a propus să atingă o creștere de 15% a vânzărilor consolidate.
„Deschiderea unui nou hipermarket în România, a unui hipermarket în Cipru, precum și lansarea magazinului online în România vor contribui la creșterea vânzărilor”, au declarat reprezentanții Jumbo.
Jumbo deține 83 de magazine fizice, în Grecia (53), România (16), Bulgaria (9) și Cipru (5), în timp ce magazinul online este operațional în Grecia și Cipru. Retailerul de jucării este prezent, prin intermediul unor parteneriate cu companii locale, și în Macedonia, Albania, Serbia, Kosovo, Bosnia și Muntenegru.
Alte articole: Ce este „Schema Ț” și cum încearcă marile supermarketuri să îi păcălească pe clienți. Mare atenție, români!