PNNY România continuă în ritm alert planul de expansiune la nivel național, astfel că se va deschide magazinul cu numărul 360 în Segarcea, județul Dolj. Începând cu data de 6 decembrie, clienții din zona respectivă se pot bucura de o nouă experiență cu un ambient modern, prietenos și accesibil, reprezentând evoluția strategică a brandului în România.
Designerul magazinelor PENNY oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente.
Ai putea fi interesat și de: Noua etichetă care apare pe tot mai multe produse alimentare din magazine. Ce semnifică logo-ul „DOR” și de ce trebuie să fim atenți la acesta
Noul magazin PENNY își întâmpină clienții cu soluții practice, care sunt adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.
Situat pe strada Unirii nr. 19-21, în orașul Segarcea din județul Dolj, magazinul va funcționa de luni până sâmbătă în intervalul 7:30 – 21:00, iar duminica între 8:00 – 19:00. Oferă 85 de locuri de parcare, din care 3 pentru persoane cu dizabilități, iar suprafața interioară de vânzare este de 858.35 mp.
PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni de dezvoltare: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Acest magazin este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 360 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2023 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă pe care magazinul îl are, dar și performanțele în practicile de resurse umane, conform celor comunicate de AGERPRES.
Ai putea fi interesat și de: Alertă alimentară națională! Carne de pui contaminată cu Salmonella. ANSVSA publică lista magazinelor