a înființarea unui call center special pentru populație. Executivul condus de Marcel Ciolacu a aprobat oficial înființarea și finanțarea, prin proiectul „Digitalizarea beneficiilor de asistență socială gestionate de ANPIS”, jalonul 170 din Planul Național de Redresare și Reziliență, a unui call center național privind acordarea de beneficii sociale, potrivit unui comunicat de presă.
„MEMORANDUM cu tema: Înfiinţarea şi finanţarea din proiectul „Digitalizarea beneficiilor de asistenţă socială gestionate de ANPIS”, jalonul 170 din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, a unui call center naţional de beneficii sociale şi preluarea personalului specializat din call center-ul înfiinţat prin proiectul „Politici sociale performante – strategie naţională pentru implementarea performantă a politicilor familiale”/cod MySMIS 129604 – SIPOCA 706”
„Înființarea acestui serviciu este parte din obiectivele asumate prin PNRR privind creșterea gradului de informare și conștientizare a cetățenilor cu privire la acordarea beneficiilor de asistență socială. Prin acest serviciu se asigură creșterea gradului de accesibilitate a serviciilor digitale în domeniul muncii și protecției sociale, în contextul în care, din 1 ianuarie 2024, ANPIS va acorda un nou beneficiu, Venitul Minim de Incluziune”, transmite ministerul.
În cazul acestui proiect se preia personalul specializat din call-center-ul înființat prin alt proiect ANPIS, iar cheltuielile vor fi acoperite din bugetul proiectului „Digitalizarea beneficiilor de asistență socială gestionate de ANPIS” finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență.
Te-ar mai putea interesa și: Primă de 17.000 de euro fiecărui angajat. O renumită companie aduce mari venituri în pragul sărbătorilor