- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Semnal de alarmă pentru clienții Digi! Risc uriaș de a pierde toți banii din cont

07 Jun, 22:36 • Fundeanu Madalina
Clienții Digi România, în pericol de a pierde banii! Avertisment privind valul de fraude cibernetice din ultimele zile.
Semnal de alarmă pentru clienții Digi! Risc uriaș de a pierde toți banii din cont

Fraudele cibernetice provoacă prăpăd printre clienții Digi România! Compania atrage atenția și recomandă să aveți grijă la e-mail-urile pe care le primiți, pentru că riscați să pierdeți banii, conform Capital.ro.

Clienții Digi România, în pericol de a pierde banii! Avertisment privind valul de fraude cibernetice din ultimele zile

Compania Digi România atrage atenția tuturor utilizatorilor că trebuie să fie extrem de atenți și să nu cadă în plasa unor noi fraude cibernetice. Prin educație și precauție, clienții companiei pot evita capcanele întinse de infractorii cibernetici și își pot proteja datele și conturile bancare.

Semnalul de alarmă apare în contextul în care un nou val de fraude cibernetice vizează companiile mari, inclusiv Digi România. Infractorii cibernetici utilizează numele companiei pentru a fura bani și date personale de la clienți.

Hoții trimit mesaje care stârnesc îngrijorare în numele companiei, cum ar fi „Din păcate, plata facturii dumneavoastră a fost anulată”. Utilizatorii sunt îndemnați astfel să retrimită banii accesând un buton, moment în care hackerii fură datele personale sau bancare ale acestora.

Citește și: Este incredibil cum a reușit o româncă să câștige sume impresionante de bani în Franța. „Dacă nu-i dai bani, nu se dă la o parte…”

Digi
Digi

Cum vă puteți da seama că sunteți în viztorul hackerilor

Un prim indiciu că mesajul nu este trimis de Digi este numele site-ului. Acesta poate conține litere în plus sau alte elemente ce nu au legătură cu firma.

Expetrții în securitate cibernetică anunță că informațiile cardului trebuie folosite doar în procesul de plată, nu și pentru transferuri de fonduri (încasări). În asemenea situații, sunt suficiente doar contul IBAN al beneficiarului și numele acestuia.

„De regulă, se transmit prin e-mail, dar există și alte tipuri de canale. De exemplu, situația furnizorilor de servicii, unde există o perioada fixă de facturare, de emitere a facturilor, de transmitere a acestora și, respectiv, de încasare, unde atacatorii încearcă să determine victima, sub pretextul unei plăți eșuate și rambursării unei sume de bani, să ofere datele bancare, astfel încât să evite o situație de blocare a serviciilor și efectuare a plății”, a explicat Mihai Ion Aurelian, analist de securitate cibernetică, potrivit Digi24.

Li se recomandă victimelor atacurilor cibernetice să contacteze de urgență compania în numele căreia au fost trimise link-urile periculoase, precum și autoritățile, pentru a ajuta la depistarea hackerilor. Este important ca utilizatorii să nu ofere date bancare sau personale și să verifice cu atenție autenticitatea mesajelor primite.

Vezi și: O nouă înşelătorie face victime în România. Cum sunt păcăliți oamenii să plătească pentru colete pe care nu le-au comandat