Tendințele de consum ale clienților Sezamo au indicat, în 2024, o frecvență medie de trei comenzi pe lună. Cele mai multe comenzi s-au înregistrat pe perioada iernii, atunci când condițiile meteo nefavorabile nu te stimulează deloc să ieși din casă.
„Rezultatele obținute în 2024 reflectă încă o dată angajamentul de a oferi o experiență de cumpărături care combină confortul, calitatea și inovația. Planurile de viitor pentru Sezamo includ extinderea ariei de livrare, diversificarea gamei de produse și dezvoltarea unor soluții tehnologice noi pentru a răspunde și mai bine cerințelor clienților noștri”, a declarat Martin Beháň, Managing Director CEE, Rohlik Group, potrivit retail.ro
Din cele aproximativ 14 milioane de produse livrate în 2024, peste 3,67 milioane au fost fructe și legume proaspete.
Dintre fructele preferate de clienții Sezamo, preferatele au fost de departe bananele, cu aproape 70.000 de bucăți, urmate de pătrunjel verde, ceapă verde, castraveți. Pe următorul loc se află laptele de vacă de la Lăptăria cu caimac și afine. În plus, Sezamo a livrat aproape 5 milioane de litri de apă, echivalentul a două bazine olimpice.
Cea mai aglomerată zi din punct de vedere al comenzilor a fost 23 decembrie, când majoritatea clienţilor şi-au organizat cumpărăturile pentru sărbători. În această zi, cererea pentru livrări expres a crescut cu 50% faţă de perioadele anterioare.
Intervalul orar preferat de clienți pentru livrări a fost 18:00 – 19:00, urmat de 19:00 – 20:00, ore la care cei mai mulți români care muncesc ajung acasă de la serviciu și aleg să petreacă timp cu familia decât să-l piardă în supermarketuri.
Peste 80% dintre furnizorii Sezamo sunt producători români, iar 30% dintre aceștia sunt mici producători locali, demonstrând angajamentul companiei față de sprijinirea economiei locale. În plus, Sezamo a livrat în 90 de localități din județul Ilfov și în București, facilitând accesul clienților la produse proaspete și de calitate.
În aprilie 2024, compania s-a extins și pe zona animăluțelor de comapnie, dezvoltând categoria Pet Shop, cu un focus special pe pisici, lansând Sezamiau. Tot în aprilie, Sezamo a introdus Sezamo Chef, o platformă online pune la dispoziția celor interesați rețete delicioase și ingredientele necesare pentru fiecare preparat.
Citeste si Cinci curieri români au furat colete de peste 800.000 de lire în Anglia! Ce făceau cu marfa
Pe 1 octombrie, cu ocazia Zilei Internaţionale a Persoanelor Vârstnice, Sezamo a lansat „Bunicii Sezamo”, un program special dedicat sprijinirii clienților vârstnici, prin care oferă asistență personalizată pe parcursul întregului proces de comandă, prin apeluri telefonice asistate sau suport prin social media.
De menționat și campania „Double Money Back Guarantee” derulată în luna august, prin care Sezamo a oferit clienților dublul banilor înapoi garantat, în cazul în care nu erau complet mulțumiți de produsele cumpărate.