Revolta în Otopeni. Wizz Air continuă să folosească de metoda „overbooking”, adică să vândă mai multe bilete decât locuri din avion, astfel, cei care ajung mai târziu la îmbarcare nu mai sunt primiți în avion, chiar dacă au biletele rezervate, a anunțat digi24.
În prima zi de Paște, zeci de pasageri au rămas în aeroport, deoarece Wizz Air nu a vrut să-i îmbarce spre Germania, deoarece a vândut mai multe bilete decât locuri disponibile.
Când s-a văzut în această situație fără rezolvare, că i s-a amânat cursa, unui pasager i s-a făcut rău și a trebuit să intervină medicii. Cu toate acestea, compania Wizz Air neagă acuzațiile aduse de către pasageri și ei afirmă faptul că, situația de față este din cauza unei probleme tehnice care ar fi dus la schimbarea aeronavei cu una mai mică.
Din 180 de persoane care aveau deja programate zboruri către Germania cu Wizz Air, 60 au rămas în aeroport fără a fi primiți la bordul aeronavei, din lipsă de locuri. Pasagerii nu au mai suportat și au pornit o întreagă revoltă pe Aeroportul Otopeni, acuzând compania low-cost că ar fi vândut mai multe bilete decât capacitatea avionului. Iată ce spun pasagerii:
„Am cumpărat trei bilete în același timp. Am cumpărat în aceeași zi și pe ea a lăsat-o să intre și pe mine nu. Același bon. Noi suntem grup, avem cazare luată.”, a declarat un pasager.
Mai mulți oameni au spus că sărbătorile le-au fost stricate de compania, deoarece aceștia își făcuseră planuri cu familia și își rezervase cazări de Paște.
„Sunt pe drumuri, am și oul la mine. Mi-am luat și oul să ciocnesc în avion și n- am apucat să urc”, a spus un bărbat.
Wizz Air nu recunoaște că a vândut mai multe bilete decât locuri disponibile, iar problema ar fi fost schimbarea aeronavei cu una mai mică, ceea ce a dus la un număr de 60 de pasageri să rămână fără locuri și au rămas la sol.
„Wizz Air își cere scuze clienților afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea sa principală.”, a transmis compania.
Compania îi anunță pe pasagerii în cauză că își pot reprograma zborul sau pot cere rambursarea banilor și că nu este prima problemă cu care se confruntă compania aeriană.