O nouă zi, un nou șoc al facturilor! Un bărbat din județul Vrancea a trăit cel mai urât moment din viața lui în secunda în care în cutia poștală s a trezit cu o factură la curent de, nu mai puțin de, 76 de milioane de euro.
Alte articole: Peste 2,4 milioane de euro amendă pentru operatorii de energie electrică. Citirea contoarelor la timp vă poate scăpa de facturi uriașe
Factura se referă la o perioadă de 5 luni, însă în mod evident, suma este total nerealistă. Furnizorul de energie electrică a recunoscut că este vorba despre o greșeală de calcul și a retrimis factura corectă.
Bărbatul din județul Vrancea are o pizzerie și o brutărie în Adjud, ambele la Aceeași adresă. Într-o lună normală, facturile acestuia Nu depășesc 1000 RON, însă la finalul lunii trecute a avut parte de o surpriză, cât se poate de neplăcută și de neașteptată.
„În decembrie, pe 20, mi-au venit facturile alea cu niște sume de am paralizat când le-am văzut, una de 76 milioane de euro. După care, la o săptămână, a venit cu minus… cum ar veni le-au stornat”, a spus Romică Păduraru.
Destul de rapid, furnizorul de energie electrică și-a dat seama de greșeala pe care a comis-o și a trimis factura corectă. Totuși, un astfel de șoc nu trece prea ușor.
„Șocul e când le vezi. Sumele alea. Mi se pare că cei care emit facturile astea fac abuz în serviciu și neglijență. Mi se pare urât din punct de vedere emoțional, oamenii suferă un șoc. Vă dați seama că mi s-a ridicat glicemia cred că la 400 când am văzut așa ceva și am rămas șocat, pentru că mă gândeam de unde să fac rost de bani”, spune bărbatul.
Compania din energie a trimis un răspuns jurnaliștilor de la Digi24, în care oferea asigurări cu privire la faptul că aceasta ar fi o greșeală punctuală. De asemenea, Enel transmite clienților că regretă eroarea și că sunt depuse eforturi constante pentru a oferi servicii în condiții optime.
„Factura clientului non-rezidențial a fost stornată în cursul lunii decembrie, a doua zi după ce a fost identificată eroarea, iar acestuia i-a fost transmisă factura corectă. Menționăm că a fost o situație punctuală. Regretăm eroarea și asigurăm clienții că depunem toate eforturile pentru a le oferi un serviciu de furnizare de energie electrică în condiții optime”, a precizat Enel România.