Sports Direct, cunoscut ca cel mai mare retailer de încălțăminte, îmbrăcăminte și echipamente pentru sport și fitness din Marea Britanie, a anunțat de curând că va intra pe piața din România. Decizia a fost luată după o perioadă mai lungă de așteptare din partea clienților români, conform informațiilor publicate de Profit.ro.
Sports Direct se află sub tutela gigantului Frasers Group, deținut de miliardarul Mike Ashley. De asemenea, Sports Direct este un brand de renume în industria retailului sportiv. Acesta operează la momentul actual mai mult de 715 magazine la nivel global. Dintre acestea, aproape 500 se află în Marea Britanie și alte 170 sunt răspândite în Uniunea Europeană. Depășind numărul de 20.000 de angajați, Sports Direct pune la dispoziția clienților săi un portofoliu uriaș care cuprinde aproximativ 120.000 produse, împărțite în 1.000 de categorii și 700 de mărci.
Ai mai putea fi interesat și de: Burse de 5.000 de euro pentru acești angajați din România. Cine poate aplica și în ce condiții
Frasers Group, anterior cunoscut ca Sports Direct International, a fost fondat în anul 1982 și include în ziua de astăzi și lanțul de magazine universale House of Fraser. În acest grup sunt incluse mai multe de 1.500 de magazine. Frasers Group are un personal de aproximativ 30.000 de angajați. Mike Ashley controlează un procent de 61,7% din acțiunile Frasers Group, iar compania a fost listată la Bursa de Valori din Londra.
Cu un an în urmă, Mike Ashley a predat conducerea grupului către ginerele său, Michael Murray, promovându-l direct în funcția de CEO al companiei de renume. Tot anul trecut, Frasers Group a raportat venituri colosale în valoare de 5,5 miliarde lire sterline.
Potrivit informațiilor transmise de Forbes, Mike Ashley deține o avere estimată la 5,2 miliarde dolari. Mai mult de atât, în afară de succesul său în retail, Ashley a fost proprietarul clubului de fotbal Newcastle vreme de un deceniu.
Vezi mai multe știri: Ministerul Agriculturii vine cu o veste bună pentru români. Legea care împiedică supermarketurile să crească artificial prețul produselor românești e aproape gata