Autostrada Bucureștiului se apropie de stadiul fizic al lucrărilor de 50%, pe lotul 2 din sectorul nordic. Primele informații arată că Umbrărescu își respectă promisiunea de a încerca să finalizeze lucrările înainte de termenul anunțat, așa cum confirmă economica.net.
Umbrărescu se ține de cuvânt și încearcă să finalizeze proiectul de pe Autostrada Bucureștiului înainte de termen. 1.000 de oameni sunt prezenți în șantier și muncesc pe lotul 2 din A0 Nord, astfel, stadiul fizic al lucrărilor se apropie de 50%. Informațiile sunt confirmate de secretarul de stat în Transporturi.
Te-ar putea interesa și: Trei oferte pentru supervizarea lucrărilor de pe Autostrada A1 Lugoj – Deva. Ce firme vor să supravegheze activitatea lui Umbrărescu
Irinel Ionel Scrioșteanu a precizat că lucrările se realizează la ora actuală în concomitent atât pe cei 19km, cât și pe cele 11 pasaje și poduri. Cu certitudine, pe nodul rutier A0 – DN1 se armează radierul culeei și al pilei pe sensul de mers Ploiești – București, începându-se decopertarea și consolidarea terenului. Totodată, tablierul metalic este produs și livrat în șantier. La fel de bine, toate elementele tablierului metalic au fost aduse și urmează să înceapă ansamblarea lor la sol la pasajul peste CF și peste drumul județean Tunari – Dimieni – Balotești.
În ceea ce privește nodul rutier peste A3, primele informații arată că a început asfaltarea bretelelor care leagă A0 de A3. La ora actuală se lucrează la structura pasajului principal și la sistemul de iluminare aferent nodului rutier. La podul peste râul Pasărea sunt efectuate măsurile pentru armarea, cofrarea și turnarea riglelor aferente pilelor și culeelor. Șanțurile de preluare a apelor pluviale în toate zonele șantierului sunt în lucru, iar la fel de bine, în perioada următoare va începe montarea grinzilor de beton pe structurile deja finalizate.
De asemenea, au fost efectuate elevațiile și riglele aferente pasajului de pe Autostrada de Centură București peste Valea Mostiștea și DE și ale pasajului pe DJ 200 Ștefănești – Dascălu peste autostradă. Sistemul rutier este realizat în proporție de 40%, iar stadiul fizic al terasamentului este de 70%. Se lucrează la relocarea utilităților în toate zonele, și în aceeași ordine de idei, au fost prefabricate instrumentele necesare pentru desfășurarea activității.
„Stadiul fizic al lucrărilor pentru acest lot al Autostrăzii Bucureștiului se apropie de 50%, iar mobilizarea celor 1000 oameni prezenți în șantier confirmă angajamentul constructorului UMB de a finaliza și de a da în trafic această lucrare înainte de termen, bineînțeles, cu susținerea Ministerului Transporturilor și, implicit, a Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR)”, declară secretarul de stat.
Citește și despre următorul subiect: Autoritățile solicită italienilor să mărească volumul de lucru la Autostrada Ploiești-Buzău. Stadiul fizic actual este de 5%