Șoferul a făcut public incidentul pe internet, suspectând o tentativă de evaziune fiscală la benzinăria Mol. Cum era de așteptat, reacțiile nu au întârziat să apară.
Bărbatul spune că a mers să alimenteze mașina la o benzinărie Mol din cartierul bucureștean Aviației. Însă când a intrat să plătească, sistemul de plată cu cardul nu a funcționat. Șoferul mai spune că angajatul benzinăriei i-a sugerat să achite cu bani cash pentru a nu fi nevoit să aștepte până ce sistemul se deblochează.
Șoferul a refuzat însă această variantă și spune că a așteptat să plătească cu cardul. Bărbatul susține că totul este o încercare de evaziune fiscală.
„Am alimentat, am intrat în stație, iar la casa de marcat m-au întrebat foarte politicos dacă vreau cod fiscal pe bon. Am zis că nu și am vrut să achit cu cardul. În momentul acela, brusc comunicarea dintre pompa la care eu am alimentat și casa lor de marcat s-a blocat. Puteam să achit cu cardul orice altceva numai combustibilul nu. Mi-au zis că dacă am bani cash pot achita așa pentru a nu fi nevoit să mai aștept. Le-am spus că aștept cât va fi necesar. Am stat 10 minute, după care mi-au spus că acele case și-au revenit.
Eu mă întreb, dacă tu vinzi combustibil nefiscalizat sute, poate mii de litri pe lună, înseamnă că evaziunea fiscală e pe lanțul de aprovizionare. De unde scoți tu motorina asta nefiscalizată?! Dacă eu plăteam cu bani cash ei nu mai eliberau bon fiscal la motorina pe care am cumpărat-o”, a explicat șoferul experiența sa.
„Se vând bonurile cu Ro și ei primesc 5% din tva” / „Șoferul cisternei a avut ,,surplus de combustibil,, pe care l-a vărsat în bazinele stației, iar angajații au datoria sa îl vândă.. apoi împart banii” / „Am auzit ca unii de pe cisterne vând restul tot la benzinării, așa că poate ai dreptate!” / „Am pățit azi dimineață…și culmea explicația a fost …nu eu vă dau banii înapoi ci banca..înainte aceeași problemă la alt clienți”, au comentat internauții.
Vezi și: Se fură ca-n codru la benzinării. Un român a dezvăluit cum a fost păcălit la pompă: „Feriți-vă…”