În ultima perioadă, Hidroelectrica a anunțat o serie de schimbări care vizează relația cu clienții săi. Una dintre cele mai notabile modificări este actualizarea intervalului de citire a indexului Hidroelectrica pentru luna martie. Astfel, reprezentanții companiei anunță că acest proces se va desfășura în perioada 24-28 martie 2024. Această schimbare vine în urma unei analize atente a nevoilor clienților și a optimizării fluxurilor de lucru interne, după cum transmite compania, citată de Antena 3 CNN.
Mai exact, Hidroelectrica anunță că indexul autocitit de către clienții săi poate fi comunicat gratuit la numărul de telefon: 0800.800.359, în intervalul menționat.
Totodată, în urma lansării aplicației mobile iHidro, Hidroelectrica le permite clienților săi să trimită atunci când vor, într-o formă la îndemână indexul de consum. Această aplicație este disponibilă atât în App Store, cât și în Google Play, și vine cu o serie de facilități menite să ofere o experiență cât mai plăcută și eficientă utilizatorilor.
Printre caracteristicile cheie ale aplicației se numără posibilitatea de a plăti facturile mai rapid, accesul la istoricul facturilor, consultarea soldului și, de asemenea, transmiterea indexului lunar. Acest instrument digital nu numai că simplifică procesele administrative pentru clienți, dar și sprijină eforturile de digitalizare și eficientizare a companiei.
Te-ar putea interesa și: Anunț important privind facturile Hidroelectrica! Sunt vizați toți clienții companiei!
Recent, Hidroelectrica a început și emiterea facturilor pentru luna februarie 2024. De pe 20 martie au fost emise facturile pentru patru zone din ţară (Muntenia sud, Banat, Dobrogea şi Transilvania sud), urmând ca, cel mai probabil de joi, acestea să ajungă şi la ceilalţi consumatori.
Facturile pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Pentru informații suplimentare sau asistență, clienții sunt încurajați să apeleze serviciul Call Center la numărul de telefon: 021.9834. Echipa dedicată este pregătită să ofere suport și să răspundă la orice întrebări sau nelămuriri.