Trendyol va găzdui, în viitorul apropiat, peste 200 de produse Gerovital pe platformă. Pentru a sărbători lansarea Gerovital, clienții din România vor beneficia de reduceri de până la 40% la întreaga gamă pe parcursul lunii decembrie. În prima parte a anului viitor, produsele Gerovital vor fi disponibile și pentru clienții Trendyol din alte piețe din Comunitatea Economică Europeană, inclusiv în Republica Cehă, Slovacia și Grecia.
Irem Yılandil, Head of International Expansion la Trendyol, a declarat că este onorat să promoveze produse românești și să le facă cunoscute locuitorilor din regiune.
„Încă din momentul intrării pe piața din România, unul dintre obiectivele principale Trendyol a fost atragerea retailerilor și brandurilor locale pe platforma noastră, pentru a-i ajuta să se dezvolte pe plan local și să-și extindă prezența în alte piețe. Listarea Gerovital, un brand românesc emblematic, este un exemplu concret al acestui angajament. Suntem mândri să promovăm produse românești de calitate și să le aducem mai aproape de consumatorii din regiune”, a declarat Irem Yılandil.
Aplicația Trendyol, versiunea în limba română, a fost lansată în ianuarie 2024. Aplicația a fost bine-primită în Europa Centrală și de Est, unde a înregistrat cea mai mare creștere. În aceste regiuni există 1,2 milioane de clienți, care au cumpărat peste 11 milioane de produse pe tot parcursul acestui an.
De la începutul anului, de când a intrat în România, și până la sfârșitul verii, Trendyol a reușit să atragă aproape 500.000 de clienți din România, care au realizat trei milioane de comenzi, declara, la începutul lunii septembrie, președintele Trendyol Group, Caglayan Cetin.
Trendyol continuă să își dezvolte markeplace-ul pe plan local prin lansarea de noi categorii, precum cea de Beauty. Integrarea Gerovital subliniază angajamentul Trendyol de a oferi o selecție diversă și relevantă de produse și branduri autohtone clienților din România.
Compania de comerț online a fost fondată în 2010, la Istanbul, de antreprenoarea Demet Mutlu. În 2021, compania ajunsese la o valoare estimată de cel puțin 10 miliarde de dolari în urma unor investiții obținute înainte de listarea la bursă. Din anul 2018, compania turcă este controlată de gigantul e-commerce chinez Alibaba Group.
Citeste si Va apărea un nou CNP pentru români. Cum vor arăta în viitor cumpărăturile online
Marketplace-ul conectează peste 250 000 de comercianți și branduri cu mai bine de 40 de milioane de clienți prin intermediul aplicațiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf și, recent, din România, Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Grecia.