Trendyol, compania turcă al cărei acționar majoritar este Alibaba anunță debutul pentru prima sa campanie de Black Friday în România. Evenimentul va avea loc între 5 și 10 noiembrie 2024, iar pentru clienții din țara noastră sunt promise reduceri de până la 80% la sute de mii de produse.
Campania de la începutul lunii noiembrie marchează debutul Black Friday pentru Trendyol fiind cea mai mare campanie a companiei din Europa Centrală și de Est. Aceasta va fi urmată, de o a doua campanie sincronizată cu Black Friday-ul internațional. Aceasta va avea loc între 26 noiembrie și 1 decembrie.
Campania Trendyol de Black Friday va aduce pentru români și o selecție diversificată de branduri, atât din Turcia, cât și internaționale. Printre brandurile turcești bine-cunoscute se numără Koton, Penti, DeFacto, LC Waikiki, alături de branduri globale precum Adidas, Puma, U.S. Polo Assn., New Balance, Tommy Hilfiger, Converse sau Calvin Klein, dar și propriul brand de succes, Trendyol Collection.
„Aceasta este și prima noastră campanie de Black Friday din România, așa că am depus toate eforturile pentru a veni cu o ofertă care să răspundă tuturor nevoilor și așteptărilor, din toate categoriile de produse disponibile pe Trendyol”, declară Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.
Ai mai putea citi: Analiză Frames. Black Friday 2024 ar putea aduce vânzări de jumătate de miliard de euro
Trendyol a intrat pe piața locală cu propria platformă, încă din primele luni ale anului. Compania a cucerit românii cu ofertele sale, cu ajutorul unui marketplace în care turcii au peste 300.000 de selleri și în care se vrea înrolarea mai multor vânzători locali. Începând cu ultimul trimestru vor începe înrolarea sellerilor mari, urmând ca în 2025 să fie înrolați și retailerii de nivel mediu-mic.
Ultimele investiții promise de Trendyol în România vor deveni realitate pe zona de marketing, dar și pe zona operațională. În cazul depozitului pe care plănuiesc să-l deschidă până la finalul anului în apropierea Bucureștiului, turcii promit că vor angaja minim 250 de persoane.
„Vom ajuta retailerii locali să se digitalizeze. Noi considerăm că suntem un mall digital(…) Penetrarea digitalizării în retail este scăzută, la nivelul la care era Turcia în urmă cu 6-7 ani. Vom ajuta retailerii locali să se digitalizeze, dar să se și extindă pe piețe precum Turcia, țări din Orientul Mijlociu și inclusiv China”, preciza Caglayan Cetin, Presedintele Trendyol Group.
Vezi și: Reduceri de 80% de Black Friday la un magazin renumit. Ofertele sunt fără precedent