Un număr de 23 de tricouri purtate de jucători la meciul de adio pentru Generația de aur a fotbalului românesc disputat pe 25 mai, pe Arena Naţională, vor putea fi licitate vineri, online, la un eveniment organizat de Artmark. Prețurile pentru echipamentele purtate de legendele fotbalului de la nivel național și internațional sunt destul de mari.
Potrivit unui comunicat al Artmark, „Legends. Licitaţie de Sport, Muzică şi Obiecte de Colecţie Contemporane” va avea loc pe 31 mai, de la ora 12,00, exclusiv online.
Cele 23 de tricouri purtate de jucători ai Generaţiei de aur şi de adversari ai lor din echipa World Stars au fost semnate imediat după meci.
Licitaţia cuprinde şi alte articole din cultura pop urbană şi mai are încă trei secţiuni caritabile: „Naţionala culturii” (organizată împreună cu Federaţia Română de Fotbal), „Best of Brukenthal” (organizată împreună cu Muzeul Naţional Brukenthal din Sibiu) şi „Ajută o mamă să se ridice din nou!” (organizată împreună cu Fundaţia de Inovaţii Sociale Regina Maria).
Conform Artmark, Gică Hagi a marcat nu doar în meciul din 25 mai pe Arena Naţională, ci şi în licitaţia aniversară cu acelaşi titlu care a avut loc în seara din ajun.
În cadrul acestui eveniment caritabil, organizat de Bazar Production, în parteneriat cu A10 by Artmark, au fost scoase la vânzare o parte din tricourile fotbaliştilor legendarului meci, iar cel cu numărul 10 şi cu numele Hagi a înregistrat un record impresionant, fiind adjudecat cu 30.000 de euro.
Tricourile lui Rivaldo, inscripţionat de asemenea cu 10, a fost cumpărat cu 16.000 de euro, iar pentru cel inscripţionat Jose Mourinho, care a fost antrenorul echipei World Stars şi purtând numărul 1, s-a oferit tot suma de 16.000 de euro.
„Pe locul al patrulea, la egalitate, s-au adjudecat tricourile lui Gheorghe „Gică” Popescu, cu numărul 6, şi al lui Florin Răducioiu, care a purtat numărul 9, iar pe locul cinci se află tricoul de joc al lui Dan Petrescu, cu numărul 2, achiziţionat cu 9.500 de euro.
Profiturile obţinute din vânzarea tricourilor vor fi donate proiectului „Şcolile Generaţiei de Aur”, care sprijină financiar toate instituţiile de învăţământ în care s-au format cei 25 de membri ai echipei naţionale.
Prima parte a licitaţiei a reuşit să adune din vânzarea tricourilor meciului de adio 166.750 de euro”, anunță Artmark.
Tricourile echipelor Generaţia de aur şi World Stars pot fi admirate la Galeriile Artmark din Strada C.A. Rosetti nr. 5, cu intrare liberă, începând de marţi, în intervalul orar 10,00 – 20,00, până vineri la 12,00, când începe licitaţia.
Te-ar mai putea interesa: Anunțul zilei de la Guvern! Se oferă un nou sprijin financiar în 2024. Sunt în joc 2.500.000 lei