Un specialist în procesul de „Purchase to Pay” (P2P) în România are responsabilități specifice în gestionarea întregului ciclu de achiziție, începând de la identificarea nevoilor de achiziție și până la finalizarea plăților. Acest rol este adesea întâlnit în departamentele financiare sau de achiziții ale companiilor.
Un angajat pe poziţia de purchase to pay specialist are un salariu care variază, în medie, între 1.100 şi 1.400 de euro net pe lună, după cum arată datele de la platforma de recrutare online bestjobs.
„Rolul de purchase to pay specialist implică abilităţi de specializare în procesele de achiziţii dar şi experienţă în gestionarea strategică a stocurilor. Candidatul ideal trebuie să demonstreze experienţă în funcţiile de achiziţii SAP, să aibă cunoştinţe extinse despre procesul Purchase-to-Pay şi să fie capabil să efectueze analize eficiente ale cauzelor fundamentale şi să ofere soluţii. Abilităţile de comunicare eficientă, atenţia la detalii şi abilitatea de a lucra în echipă sunt, de asemenea, esenţiale. Oferta salarială este de 1.100 – 1.400 euro net lunar”, detaliază Ana Vişian, marketing manager în cadrul bestjobs.
Acest loc de muncă vine cu numeroase beneficii extrasalariale şi bonusuri specifice oferite de angajator încă din prima lună de la angajare. Principalele beneficii sunt: tichete de masă, vouchere cadou de sărbători, bonus anual şi plan medical privat de sănătate.
În prezent, 376 de posturi vacante pentru poziţia de purchase to pay specialist sunt disponibile pe platforma bestjobs dintr-un total de 35.000 de anunţuri de angajare active. Cele mai multe anunţuri de angajare sunt în regim de muncă remote, în Bucureşti, Timişoara etc.
Planificarea și Organizarea Achizițiilor:
Selectarea și Evaluarea Furnizorilor:
Emiterea Ordinelor de Achiziție:
Recepționarea și Verificarea Bunurilor sau Serviciilor:
Procesarea Facturilor:
Poți citi azi și: Se schimbă radical vremea după Anul Nou. Meteorologii anunță o nouă prognoză pentru 4 săptămâni