Sistemul Raiffeisen Bank a picat! Instituția bancară a transmis în această dimineață de marți că sistemul de internet banking și plăți a căzut.
Clienții s-au trezit în această dimineață că nu puteau folosi aplicația online și nici nu puteau să efectueze tranzacții.
Cei care au intrat în aplicația mobilă au descoperit un mesaj din partea instituției în care se preciza că este o problemă tehnică neprevăzută.
„A apărut o eroare neprevăzută. Chiar în aceste moment depunem toate eforturile pentru a o remedia. Încearcă mai târziu. Îți mulțumim!.”
Acesta este mesajul pe care l-au primit toți clienții care au încercat să intre în aplicația mobilă în dimineața de marți.
Ulterior, reprezentanții băncii au postat pe site că se confruntă cu o problemă tehnică, de pe urmă căreia are de suferit aplicația mobilă a clienților.
„Dragi clienți, Momentan întâmpinăm un incident care impactează:
– Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice;
– Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice;
– Raiffeisen SmartToken;
– Raiffeisen Smart Business;
– Noul Raiffeisen Online IMM;
– OpenBanking (AISP/PISP/CISP).
– Inrolarea cardurilor din Smart Mobile pentru Google pay si Apple pay
– Smart Market – flux înrolare;
– PI Onboarding.
Ne cerem scuze pentru acest inconvenient și vă asigurăm că facem toate eforturile pentru a remedia această problemă. Echipa Raiffeisen Bank”, au transmis reprezentanții băncii.
Alte articole: Raiffeisen Bank bate palma cu David Popovici! Instituția bancară îl susține pe campionul român pe drumul său spre succes