Un bugetar din Satu Mare a decis să-și dea demisia, după cinci luni în care nu a primit nicio solicitare de muncă, conform stiripesurse.ro. Acesta a renunțat la salariul de 6.500 lei în semn de protest față de instituția la care lucra.
Consilierul unui vicepreședinte din Satu Mare a decis să-și dea demisia din simplul fapt că nu avea activitate la locul de muncă. Acesta a renunțat la funcția pe care o ocupa în semn de protest și a spus adio salariului de 6.500 lei pe lună.
Ciprian Tișea este numele bărbatului care a demisionat din funcția de consilier. Acesta are vârsta de 43 ani și era angajat din data de 19.08.2022 la Consiliul Județean Satu Mare.
Te-ar putea interesa și: Marcel Ciolacu anunță ce se va întâmpla cu lista miniștrilor, după ce Nicolae Ciucă își va da demisia din funcția de premier. „Pe fiecare dintre noi ne urmărește trecutul”
Ciprian nu a mai suportat lipsa de activitate de la locul de muncă. El a afirmat public că timp de cinci luni nu i s-a solicitat să facă nimic, iar în toată această perioadă, doar a mers la birou. Punctul culminant al poveștii lui Ciprian este acela în care menționează că mergea în fiecare zi să-i ceară vicepreședintelui Consiliului Județean Satu Mare să îi dea ceva de lucru, dar totul fără rezultate.
Ca un act de onoare, bugetarul a decis să-și dea demisia. Acesta nu mai înțelegea sensul de a primi un salariu atât de mare, fără să facă nimic, având în vedere că vicepreședintele pentru care lucra nu avea ce sarcini să-i ofere în lucru.
„Așa cum am arătat mai sus, demisia mea este în primul rând un act de onoare, considerând că toți cei care constată nereguli în administrația publică locală au obligația să le sesizeze, fiind inadmisibil să fie plătiți oameni din bugetul public fără a presta muncă, ci numai pentru prezența fizică. (…)
Este inadmisibil ca un consilier să fie plătit cu un salariu net de 6.500 lei, fără să se solicite ca acesta să presteze munca în conformitate cu fișa postului” sunt rândurile pe care bugetarul le-a scris în cererea de demisie adresată instituției.