Sorin Grindeanu confirmă că a fost făcut încă un pas important pentru construirea Autostrăzii Sibiu-Făgăraş, parte a A13. Ministrul Transporturilor a explicat că astăzi, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat câştigătorul pentru proiectarea şi execuţia tronsonului 2 al autostrăzii Sibiu – Făgăraş.
Este vorba despre acelaşi antreprenor turc care a câştigat contractele pentru proiectarea şi execuţia tronsoanelor 1, 3 şi 4.
„Încă un pas important pentru construcţia Autostrăzii Sibiu- Făgăraş, parte a A13! CNAIR a desemnat astăzi câştigătorul pentru proiectarea şi execuţia tronsonului 2 al autostrăzii Sibiu- Făgăraş. Acelaşi antreprenor turc, care a câştigat contractele pentru proiectarea şi execuţia tronsoanelor 1, 3 şi 4, a fost desemnat astăzi să construiască cei 19,92 km dintre Avrig-Mârşa şi Arpaşu de Jos.
Constructorul are la dispoziţie 12 luni pentru proiectare şi 36 de luni pentru execuţia lucrărilor. Valoarea ofertată a contractului (finanţat din Programul Transport) este de 1,54 miliarde de lei (fără TVA). Semnarea contractului va fi posibilă, după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestaţii”, a scris Grindeanu pe Facebook.
Te mai poate interesa și: România este gata să dea lovitura în domeniul transporturilor. Sorin Grindeanu: „Avem o absorbţie a fondurilor europene pe domeniul transporturilor”
Oficialul de la Ministerul Transporturilor a mai explicat că, la ora actuală, sunt semnate contracte pentru proiectarea şi execuţia primilor 39,47 km ai Autostrăzii Sibiu-Făgăraş – Tronsonul 3 (17,61 km) Arpaşu de Jos (DN1)- Sâmbăta de Sus (DJ 105B) și Tronsonul 4 (21,86 Km): Sâmbăta de Sus (DJ 105B)- Municipiul Făgăraş (16,26 km) şi drum de legătură cu DN1 (5,6 km). El a mai spus că acest contract pentru proiectarea şi construirea tronsonului 1, Boiţa (Autostrada Sibiu – Piteşti) – Avrig – Mârşa, în lungime de 14,25 km este în curs de semnare.
„Autostrada Sibiu- Făgăraş (cu o lungime de 68,04 km) are o importanţă majoră în desfăşurarea traficului rutier pe direcţia Coridorului IV Pan European şi face parte din proiectul mai amplu pentru conectarea infrastructurii rutiere la reţeaua de transport europeană TENT- Comprehensive (Intercoridorul Moldova – Transilvania)”, a mai spus ministrul.