- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Un produs românesc uitat complet revine pe rafturile magazinelor. Cum plănuiește un retailer să dea lovitura

16 Sep, 13:41 • Bumbeneci Diana
Produsul românesc uitat revine pe rafturile unui mare lanț de magazine din țară. Rețetă îmbunătățită, ingrediente autohtone, retailerul va da lovitura
Un produs românesc uitat complet revine pe rafturile magazinelor. Cum plănuiește un retailer să dea lovitura

Un produs românesc extrem de apreciat de români se întoarce pe rafturile unui mare lanț de magazine din țară sub o nouă formă. După încercări peste încercări, rețeta a fost îmbunătățită, iar acum este făcut cu ingrediente autohtone, are un nou ambalaj, dar vine cu aceeași promisiune a gustului autentic pur românesc.

În ultima perioadă, cumpărătorii au început să aleagă din ce în ce mai mult produsele făcute la noi în țară, iar marii retaileri nu au ezitat să pună pe rafturi o selecție cât mai mare. Anunțul cel mare a fost făcut de această dată de Penny, care va readuce la raft un produs îndrăgit de români.

Printr-un comunicat de presă, reprezentanții celebrului lanț de magazine au anunțat relansarea unui produs românesc, cu o rețetă nouă, realizată din ingrediente 100% autohtone.

Este vorba despre berea Haiduc, care urmează să apară pe rafturile magazinelor din toate colțurile țării cu un alt ambalaj. Desigur, prețurile vor fi accesibile așa că românii se vor putea bucura de berea românească.

„Suntem încântați să lansăm berea Haiduc cu o rețetă și un ambalaj nou, în linie cu angajamentul nostru față de calitatea și autenticitatea ingredientelor 100% românești. Această marcă privată nu este o simplă gamă de produse, ci este o bogăție de bere pentru că sortimentația Haiduc a fost gândită și concepută cu rețete unice, având astfel propria identitate a gustului”, a declarat Monica Coman, Team-Leader Advertising, PENNY | REWE România.

Citește și: Obligatoriu la rafturile cu alimente de la Kaufland, Lidl, Penny, Profi sau Mega Image. Decizia momentului pentru toți românii

Berea Haiduc - produsul românesc care revine în magazine
Berea Haiduc – produsul românesc care revine în magazine

Produsul românesc îndeplinește trei condiții importante

Produsul se încadrează în standardele obiectivului TripluRO al celor de la Penny, îndeplinind trei condiții esențiale:

  • are ingredientul principal provenit din România
  • este procesată în România
  • este ambalată în România

Mai mult, Berea Haiduc este făcută din hamei din Transilvania, apa este izvorâtă din Harghita – Valea Uzului, iar malțul din orz provenit din Câmpia Bărăganului, produsele fiind 100% românești.

Conform reprezentanților Penny, gama cuprinde mai multe variante. Băutura poate fi cumpărată în recipiente de 330 ml, 500 ml și 2 l la sticlă, precum și la doză de 500 ml.

„Portofoliul include patru tipuri de bere, fiecare cu rețeta proprie realizată din ingrediente 100% românești: Haiduc Blond, o bere blondă cu 5% alcool, Haiduc Brun, berea brună cu 7% alcool, Haiduc Puternic cu 7,2% alcool și Haiduc fără alcool, o bere blondă cu 0% alcool”, se precizează pe site-ul Penny.

Vezi și: Alcoolul ar putea fi interzis în mai multe spații din România. Ministrul Marcel Boloș „Vom interzice comercializarea alcoolului”

Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult