Retailerul francez Carrefour va închide pentru o perioadă nedeterminată magazinul din Drumul Taberei, Strada Brașov nr 23A, unul dintre cele mai vechi supermarketuri Billa din Capitală. Este vorba despre o fostă unitate preluată de francezi de la REWE în 2015 și rebranduită în Carrefour Market în 2017, conform informațiilor transmise de economica.net.
Al doilea cel mai vechi supermarket Billa din Capitală, un magazin preluat de grupul francez Carrefour în 2015, în urma tranzacției cu grupul german REWE, se va închide începând cu data de 20 noiembrie 2023, pe perioadă nelimitată, au declarat pentru sursa citată reprezentanții companiei.
Motivul, spune retailerul, constă în faptul că proprietarul clădirii în care Carrefour România este chiriaș urmează să dezvolte un nou proiect.
Te-ar putea interesa și: Amendă de 2.000-4.000 de lei la supermarket! Regulă strictă impusă clienților
„În ceea ce privește magazinul Carrefour Market de pe Str. Brașov nr. 23A, București, întrucât proprietarul clădirii, în care Carrefour România este chiriaș al spațiului de vânzare, urmează să dezvolte un nou proiect în viitorul apropiat, magazinul se va închide pe o perioadă nelimitată începând cu data de 20 noiembrie.
Rămânem aproape de clienții din cartierul Drumul Taberei, oferindu-le posibilitatea de a-și efectua cumpărăturile zilnice și săptămânale în cadrul magazinului Carrefour Market Chilia Veche, deja cunoscut de șapte ani locuitorilor din zonă, situat la aproximativ 10 minute de mers pe jos față de locația din Strada Brașov nr 23A”, au anunțat reprezentanții Carrefour.
Vizavi de Carrefour Market din strada Brașov este și centrul comercial Auchan Drumul Taberelor, inaugurat în 2014. Potrivit reprezentanților magazinului, angajații din acest supermarket vor fi relocați către alte centre comerciale Carrefour din București, ulterior închiderii magazinului. Echipa transmite că își va continua activitatea în mod neîntrerupt.
În plus, retailerul anunță că investițiile în rețeaua Carrefour Market vor continua, „atât prin noi deschideri, dar și prin accelerarea proceselor de remodelare”.
„Știm cât de important este pentru clienții noștri să aibă în apropierea casei un magazin cu oferte complete și accesibile. Supermarketul este un format de importanță strategică pentru noi, prin care încercăm să venim cât mai aproape de clienți”, a declarat compania pentru sursa menționată.
La finalul lunii octombrie, rețeaua de magazine Carrefour Market număra 189 de unități la nivel național.