Românii au început vacanțele cu piciorul stâng. Este haos pe Aeroportul Otopeni, acolo unde cursele sunt amânate sau anulate pe bandă rulantă, informează stiripesurse.ro. Angajații au intrat oficial în grevă.
Angajații din peninsulă din Aeroportul Otopeni au intrat oficial în grevă, alături de piloți, iar românii au de suferit: vacanțele sunt date peste cap. Oamenii sunt la capătul puterilor, pentru că nu primesc informațiile de care au nevoie. Mai multe persoane acuză că vor apela la autoritățile statului. Până atunci, românii se confruntă cu zboruri anulate sau amânate pe bandă rulantă pe Aeroportul Otopeni.
Te-ar putea interesa și următorul subiect: Vacanţe 2023. Mai mult de 4 din 10 români au trei vacanţe pe an. O parte lucrează remote şi în concedii
„Trebuia să zburăm la 13,30 și pe panoul de plecări, în mod nejustificat, s-a amânat plecarea cu 6 ore. Nu ni s-a oferit absolut nicio informație.
Spunând că pur și simplu s-a anulat zborul pentru ora 17”, povestește un călător.
„Zborul de la 13,30 a fost mutat la ora 17. Nu avem nicio garanție, nimeni de la compania aeriană nu ne-a anunțat nimic, nimeni nu își cere scuze, nu avem niciun fel de garanție. O să sesizăm și autoritățile competente pentru că lucrurile nu vor rămâne așa”, spune un altul.
Greviștii din Italia și Belgia solicită ca salariile angajaților să revină la nivelul de dinaintea pandemiei de COVID-19. În acel context, salariații au fost nevoiți să accepte o reducere a veniturilor, din cauza restricțiilor de călătorie. Odată cu revenirea la normal, piloții acuză că nu se mai respectă perioadele de odihnă. De cealaltă parte, călătorii sunt cu nervii la pământ.
Peste 16 mii de pasageri nu au ajuns la destinație în Belgia. Totodată, în Italia, niciun avion nu a putut să decoleze sau să aterizeze pentru că personalul a intrat în grevă oficială. Dacă întârzierile au rezultat într-o așteptare de peste 5 ore, românii au posibilitatea de a solicita reprogramarea zborului, prin intermediul call center-ului. De asemenea, oamenii pot primi rambursarea a 120% din tariful inițial achitat sub formă de credit în aplicația companiei aeriene pentru rezervările viitoare sau să le fie rambursată valoarea integrală a biletului.
Citește și despre următorul subiect: Criza de angajați din Europa nu a afectat România. Șomajul și locurile de muncă vacante sunt sub media europeană