Un sondaj efectuat la nivel global a arătat ca oamenii vor vrea să prioritizeze vacanțele din anul 2024. Motivul pentru care aceștia sunt dispuși să renunțe la cheltuielile cotidiene este acela de a-și reîncărca bateriile și de a se odihni, întrucât anul 2023 ar fi fost încărcat de foarte multă muncă.
Vezi mai multe despre: Eliminarea tichetelor de vacanță, un adevărat coșmar pentru turismul din România. Hotelierii se tem că vor rămâne fără clienți
Acesta este cel de-al treilea raport anual publicat de Hilton cu privire la tendințele în călătorii, oferind o perspectivă asupra preferințelor și pasiunilor călătorilor pentru anul 2024. Raportul examinează, de asemenea, percepțiile diferite ale generațiilor cu privire la călătorii, de la tinerii din Generația Z, crescuți în era digitală, până la experții Baby Boomer în călătorii, conform Economedia.
Opțiunile vor fi personalizate odată cu anul 2024, astfel că vacanțele acestora trebuie să fie constituite din experiențe coerente și fără întreruperi. Totul trebuie să depindă de nevoi și de experiențele pe care vor sa le trăiască.
O proporție de 80% dintre călătorii la nivel global au declarat despre importanța capacității de a efectua rezervări complete de călătorie în mediul online. În acest grup, 86% dintre Millennials și 83% dintre Gen Zers se numără printre cei care au subliniat acest aspect ca extrem de relevant. Mai mult, 76% dintre călătorii din întreaga lume au menționat că apreciază aplicațiile de călătorie care contribuie la reducerea disconfortului și stresului asociat călătoriilor.
Totodată, experiențele pe care vor să le trăiască se bazează foarte mult pe arta culinară pe care o găsesc in locul pe care îl aleg ca destinație finală. După experiențele culinare, urmează explorarea și aventurile de care vor sa aibă parte.
Schimbările majore în modul de lucru au avut loc ca urmare a pandemiei, cu influențe asupra momentului, locului și modului în care oamenii își desfășoară activitatea. Această schimbare a generat tendințe în afaceri, inclusiv creșterea combinației dintre călătoriile de agrement și cele de afaceri, prelungirea duratei sejururilor și o crescută popularitate a destinațiilor secundare pentru întâlniri și evenimente. De fapt, peste o treime dintre călătorii de afaceri din generația Z și Millennials exprimă intenția de a extinde o călătorie de afaceri pentru a se bucura de timp liber înainte sau după responsabilitățile de serviciu.
Vezi mai multe despre: Locul de muncă la îndemâna tuturor. Primești 1000 de euro pe lună, bonuri de masă si/sau de vacanţă, asigurare medicală, program de lucru flexibil și bonus de performanță