Vești noi pentru clienții Hidroelectrica. Instituția a confirmat oficial noua adresă de e-mail la care îi poţi contacta pentru verificarea soldului, iar facturile pe august 2022 ale românilor urmează să vină în perioada imediat următoare.
„Hidroelectrica va emite facturile aferente lunii august 2022 începând din săptămâna 27-31 martie.
Momentan compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme.
Menționăm că astfel de erori sunt inerente până la maturizarea completă a sistemului şi apelăm la înţelegere din partea clienților noştri şi îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia.
Pentru sesizări legate de sold, compania a înfiinţat special adresa de mail [email protected]”, au transmis recent reprezentanţii companiei Hidroelectrica.
Acum, compania anunţă şi crearea unei adrese de e-mail pentru a veni în ajutorul clienţilor.
„Hidroelectrica va emite facturile aferente lunii august 2022 începând cu săptămâna 27-31 martie. Momentan compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme.
Apelăm la înțelegere din partea clienților noștri și îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia. Pentru sesizări legate de sold, am înființat special adresa de e-mail [email protected]”, au transmis, marţi, reprezentanții companiei.
Compania Hidroelectrica are în prezent peste 500.000 de clienţi, iar majoritatea dintre aceștia au stat cu sufletul la gură din cauza ultimelor probleme provocate de companie. Cu toate acestea însă, instituția promite că va face tot posibilul să rezolve toate problemele.
Hidroelectrica a anunţat la începutul anului că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni. În acest sens, facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip. Românii care doresc să meargă la sucursalele instituției pot depune cererea și fizic. Hidroelectrica ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.
Citește și: Vești noi despre facturile românilor! Se anunță schimbări majore