Grupul german REWE a anunțat că va deschide primul magazin autonom Penny din România. Magazinul se va afla în București și va fi inaugurat pe data de 29 mai, conform informațiilor publicate de retail.ro.
„În 2024 dorim să deschidem între 35 și 40 de magazine în format clasic, am deschis 346 anul trecut în total. Vom ajunge la 400 de magazine până în 2025 și vrem să atingem borna de 600 de unități până în 2029”, a declarat Daniel Gross, CEO Penny România.
În ceea ce privește procesul de digitalizare și magazine autonome, în luna februarie a acestui an, Grupul REWE a lansat un „magazin inteligent” REWE Ready la hub-ul de încărcare EnBW Hypernetz EV din Lichtenau/Chemnitz, Germania. Din acesta, clienții pot achiziționa sandvișuri Rewe and Go, wrap-uri, salate, bere sau pot cumpăra țigări și se pot bucura de un cappuccino în timp ce își încarcă mașinile.
Ai mai putea citi și: Altex dă lovitura și scoate televizoare la vânzare cu suma de doar 405 lei. Ofertă fără precedent
În acest context, Directorul Smart Store Development la Lekkerland SE a declarat, într-o postare pe LinkedIn, Mehmet Tözge, că atitudinea de consum a oamenilor s-a schimbat odată cu trecerea timpului. În momentul de față, consumatorii vor să facă cumpărături non-stop și cât mai rapid.
Magazinul pune la dispoziția clienților și frigidere inteligente de la Reckon.ai, notează retailtechinnovationhub.com.
Astfel, cumpărătorii își scanează cardul, deschid ușa, își iau produsele, închid ușa și pot pleca în 30 de secunde.
Penny reprezintă conceptul grupului german REWE și este unul dintre retailerii de succes din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. La momentul actual, rețeaua Penny în România este formată din 377 magazine la nivel național și se bucură de o echipă dedicată formată din mai mult de 6.500 de angajați.
Reteaua de magazine a grupului german Rewe a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri care depășește 8,32 miliarde de lei, în creştere cu 16% faţă 2022, şi un profit de 224 milioane lei, după cum a anunțat compania.
Vezi mai multe știri despre: Anunț fulgerător din partea OMS: Se propune INTERZICEREA alimentelor care conțin sare