Black Friday de anul acesta va aduce o serie de inovații și diferențieri față de ediția din 2022, după cum anunță reprezentanții Auchan. În primul rând, se vor concentra pe o campanie online puternică, având o gamă extinsă de produse exclusive care vor satisface nevoile diverse ale clienților. Vor avea o abordare integrată, oferind cross-uri online/offline, ceea ce va facilita o experiență de cumpărături fluidă pentru clienți, subliniază oficialii companiei, conform Wall-Street.ro.
De asemenea, segmentul electroIT va fi îmbogățit, prezentând oferte atractive și produse de top. În ceea ce privește prețurile, supermarket-ul s-a asigurat că oferă valoare adăugată prin extrabeneficii și promoții exclusive. Black Friday la Auchan va avea loc în perioada 10-12 Noiembrie.
Deși Auchan nu a dorit să dezvăluie prea multe detalii înainte de lansarea oficială, reprezentanții companiei au spus că s-au concentrat pe anumite categorii pentru a aduce ofertele cele mai atractive. Printre acestea se numără jucării, brazi și instalații luminoase – pentru pregătirea sărbătorilor de iarnă, electro-IT, produse pentru curățenie, cafea și băuturi, produse pentru bebeluși, produse alimentare gourmet, seturi cosmetice perfecte pentru a le face cadou.
„Avem pregătite oferte speciale pentru fiecare dintre aceste categorii. De asemenea, pe lângă aceste verticale, vom avea promoții surpriză în alte categorii, asigurându-se că fiecare client își va găsi produsul dorit la un preț avantajos”, spun reprezentanții Auchan.
Citește și: Black Friday la Lidl. Ce produse vor fi în ofertă anul acesta
Pentru evenimentul Black Friday de anul acesta, Auchan se așteaptă la o evoluție pozitivă și ambițioasă comparativ cu anul 2022.
„Estimările noastre indică o creștere cu două cifre atât în ceea ce privește valoarea totală a vânzărilor, cât și numărul de produse vândute. Ne-am concentrat pe diversificarea ofertei și pe optimizarea experienței de cumpărături și suntem încrezători că aceste eforturi sinergice se vor reflecta în rezultatele pe care le anticipăm pentru acest an”.
În contextul economic actual, comportamentul de consum al clienților s-a adaptat și implicit schimbat în mod semnificativ față de anii precedenți.
„Am observat o tendință crescută spre cumpărăturile online, o prudență sporită în cheltuieli și o orientare mai accentuată către produsele esențiale. De asemenea, clienții au devenit mai informați și caută activ promoții și oferte speciale pentru a maximiza valoarea cumpărăturilor lor.
Totodată, importanța experienței de cumpărare, serviciului de calitate și flexibilității în oferte au crescut, determinând companiile să se adapteze și să răspundă la aceste noi așteptări”, subliniază reprezentanții hipermarketului.
Compania estimează că pentru Black Friday din acest an, ponderea vânzărilor online se va dubla fata de anul trecut. Aceasta arată o creștere semnificativă a vânzărilor online comparativ cu anii precedenți, reflectând o tendință consolidată a consumatorilor de a opta pentru cumpărăturile digitale, în special datorită comodității și a varietății ofertelor disponibile pe platformele online. Evoluția acestui trend sugerează o adaptare continuă a retailerilor la preferințele consumatorilor și o investiție crescută în platformele și infrastructură online.
„Prin această campanie dorim să creăm o tradiție și clienții să revină cu bucurie pe auchan.ro”, concluzionează oficialii hipermarketului.
Vezi și: Black Friday la JYSK. Reduceri de până la 70% la mii de produse