Vești bune pentru românii care cumpără de pe Trendyol. Gigantul turc de comerț electronic Trendyol, la care gigantul chinez Alibaba Group Holding a cumpărat o participație în 2018, s-a lansat oficial pe piața din România.
Președintele Trendyol Group, Çağlayan Çetin, se va afla luna aceasta în România pentru a detalia planurile retailerului pe piața locală. Trendyol vrea să cucerească rapid piața din România, mai ales că în ultimele luni s-au raportat comenzi de sute de mii de euro în rândul românilor.
Gigantul turc a intrat simultan în acest an pe piețele din România, Grecia, Ungaria și Cehia. Despre evoluția masivă a vorbit directorul general al grupului Trendyol, Erdem Inan.
„Vom începe cu România, Grecia, Ungaria și Cehia, iar în perioada următoare vom crește numărul de țări de pe piață”, a declarat directorul general al grupului Trendyol, Erdem Inan. „Scopul nostru este să le permitem tuturor celor 300.000 de vânzători ai noștri să vândă în regiuni care includ Europa, Orientul Mijlociu și țările din Golf”, a mai spus el.
„Abordarea calitativă a producătorilor noștri, produsele lor și poziționarea mărcii oferă un potențial semnificativ. Fiind o regiune pe care o putem accesa din Turcia într-un timp scurt și la un cost redus, oferă avantaje în multe privințe”, a explicat el. „Prin utilizarea avantajelor oferite de această piață, vom contribui la exportul electronic al producătorilor turci pe piețele internaționale”, a menționat Inan.
Acesta a mai ținut să explice că după ce activitățile în țările prioritare vor atinge o anumită maturitate, grupul va intra pe piețele din Polonia, Slovacia și Bulgaria.
„Ne propunem să ajungem la 2 milioane de clienți activi și să depășim 4 milioane de comenzi pe piața est-europeană până la sfârșitul anului 2024, plănuind să atingem un volum comercial de 350 de milioane de dolari”, a susținut el.
Inan a mai transmis, de altfel, că se fac mari eforturi de a contribui la viziunea Ministerului Comerțului de a crește la 10% ponderea exporturilor electronice în totalul exporturilor Turciei. Acesta a amintit obiectivul de a finaliza toate operațiunile internaționale în 2023 cu aproximativ 3 milioane de clienți și 12 milioane de comenzi.