Vești proaste pentru clienții Hidroelectrica! Implementarea plății online prin aplicația iHidro se amână, deoarece compania a relansat licitația pentru achiziționarea de servicii de procesare a plăților. Conform unui anunț publicat recent pe SEAP, Hidroelectrica a decis să reia procedura pentru a încheia un contract pe 12 luni, cu o valoare estimată de 3,55 milioane lei, pentru a permite clienților să achite facturile prin card bancar direct în aplicația iHidro și pe site-ul hidroelectrica.ro, notează Economica.
Termenul limită pentru depunerea solicitărilor de clarificări în SEAP este stabilit cu 15 zile înainte de data finală pentru depunerea ofertelor. Această relansare vine după ce, la începutul lunii, licitația anterioară a fost anulată deoarece toate ofertele sau cererile de participare au fost retrase sau considerate inadmisibile.
Noul contract, estimat la 3,55 milioane lei și cu o durată de 12 luni, va include servicii de plată prin carduri bancare atât în aplicația iHidro, cât și pe site-ul oficial hidroelectrica.ro.
Te-ar putea interesa și: Anunțul momentului pentru românii care au investit în Hidroelectrica! Care este ultima zi în care pot cumpăra acțiuni cu un randament de 10%
Decizia de a relua licitația vine după ce, la începutul lunii, Hidroelectrica a anulat procedura inițială din cauza retragerii sau respingerii tuturor ofertelor și cererilor de participare. Implementarea unui sistem de procesare a plăților prin carduri bancare este crucială nu doar pentru a menține satisfacția clienților, ci și pentru a asigura competitivitatea pe o piață dinamică. Automatizarea și eficientizarea procesului de plată ar elimina aproape complet riscul întârzierilor și ar optimiza fluxul de lucru, reducând astfel riscul erorilor.
Hidroelectrica subliniază importanța unui astfel de sistem pentru menținerea satisfacției clienților și pentru competitivitatea pe piață, argumentând că automatizarea și eficientizarea procesului de plată vor optimiza fluxul de lucru și vor diminua riscul erorilor. Sistemul de procesare a plăților ar trebui să elimine aproape complet riscul întârzierilor în alocarea plăților.
Printre companiile care și-au exprimat anterior interesul pentru furnizarea acestor servicii se numără Netopia Financial Services, PayU și Europayment Services în colaborare cu CEC Bank. Aplicația iHidro, lansată anul trecut, încă nu permite plata online a facturilor, iar această funcționalitate este așteptată cu nerăbdare de către clienți.
Citește și: Veste de ultimă oră pentru cei 600.000 de clienți ai Hidroelectrica! Ce se întâmplă cu facturile românilor