Victoria’s Secret, unul dintre cele mai cunoscute branduri din retailul de specialitate în lenjerie intimă și produse de înfrumusețare și parfumuri, a inaugurat un nou magazin în incinta aeroportului Internaţional „Avram Iancu“ din Cluj-Napoca. Astfel, aceasta este, momentan, singura unitate a celebrului brand deschisă într-un aeroport din țara noastră, notează Ziarul Financiar.
Magazinul, aflat în zona porților de îmbarcare ale aeroportului din Cluj-Napoca, comercializează parfumuri, produse de îngrijire și accesorii, conform unui anunț făcut de aeroportul Internaţional „Avram Iancu“ din Cluj-Napoca. Victoria’s Secret mai are încă trei unităţi pe piaţa locală, toate în Capitală, în Mega Mall, în Băneasa Shopping City şi AFI Cotroceni.
„Miercuri, 19 februarie 2025, a avut loc inaugurarea singurului magazin Victoria’s Secret dintr-un aeroport regional din România!. Locația exclusivă din cadrul magazinului BestValue – Aeroportul Internațional Cluj, promite o experiență de shopping premium, în lumea eleganței și a rafinamentului!
Evenimentul de inaugurare a fost marcat de prezența unor invitați speciali, influenceri și iubitori ai brandului, care s-au bucurat de momente unice: sesiuni de beauty, testarea produselor Victoria’s Secret, fotografii și, bineînțeles, multe surprize!
Te invităm să descoperi colecțiile de parfumuri, produse de îngrijire și accesorii Victoria’s Secret la noul magazin localizat în zona porților de îmbarcare ale Aeroportului Internațional Cluj.”, au anunțat reprezentanții aeroportului Cluj, într-o postare pe pagina oficială de Facebook.
Cunoscutul brand are o rețea globală de 1.350 de magazine cu amănuntul, în aproximativ 70 de ţări. În România, reţeaua a fost adusă în franciză de grupul Alshaya, originar din Kuweit, care operează şi franciza Bath & Body Works, retailer american care vinde lumânări, săpunuri şi loţiuni.
Victoria’s Secret a fost fondată în 1977 de Roy Raymond şi soţia lui, Gaye Raymond, după o investiţie de 80.000 de dolari. Inițial, brandul se adresa bărbaților care voiau să cumpere lejerie intimă pentru partenere. În anul 1982, Roy Raymond și-a vândut afacerea pentru 1 milion dolari, iar compania Limited Brands a reorientând-o către clientela feminină.
Primul magazin din România a fost deschis în anul 2019, în Băneasa Shopping City, București.
Citește și: Cum fac profit marile branduri. Costă 27 de dolari să produci o geantă Dior cu prețul de 2.800 de dolari