- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Zabka, cel mai mare rival al „5 to Go”, își pregătește intrarea pe piața din România. Cât va costa o cafea de la compania poloneză

25 Jun, 18:08 • Fundeanu Madalina
Zabka, rivalul „5 to Go”, vine în România! Cât va costa o cafea vândută de compania poloneză.
Zabka, cel mai mare rival al „5 to Go”, își pregătește intrarea pe piața din România. Cât va costa o cafea de la compania poloneză

O companie gigant din Polonia se pregătește să intre pe piața din România. Aceasta va concura cu celebrul „5 to Go”, oferind cafea de calitate la cele mai avantajoase prețuri. Compania Zabka a anunțat de curând că va intra pe piața cafelei, după ce a deschis o serie de magazine de proximitate cunoscute sub marca Froo, conform Newsweek.ro.

Zabka, rivalul „5 to Go”, vine în România! Cât va costa o cafea vândută de compania poloneză

Compania poloneză s-a alăturat pieței de retail din România prin magazinelor de proximitate care rivalizează cu Mega Image sau La doi pași. Compăania a deschis în prima etapă mai multe magazine sub brandul Froo. În prezent, firma își propune să vândă și cafea stradală, țintind direct clenții lanțului „5 to Go”.

Żabka Polska este un lanț de magazine de proximitate originar din Polonia. Sunt minim 9.000 de magazine cu și fără personal în Polonia, inclusiv cel puțin 500 în Varșovia și peste 340 în zona Tricity, din luna aprilie a acestui an.

Ai mai putea fi interesat și de: Se deschide un nou magazin Primark într-un oraș din România! Care este data oficială a inaugurării

Zabka
Zabka

Pentru a atrage cât mai mulți clienți într-un timp record, magazinul va vinde cafea la doar 4 lei, cea mai ieftină, iar prețurile pot ajunge la 6-7 lei, în funcție de „condimentele” folosite. Cele mai scumpe cafele vor fi cele din categoria caffe-latte.

„România este o piață semnificativă în Europa Centrală și de Est, cu un profil de consumator similar celui polonez. Perspectivele de dezvoltare pentru piața din România au făcut din această direcție un pas firesc în extinderea Grupului Żabka.

Consumatorii români apreciază magazinele mici, de proximitate, unde pot face achiziții impulsive pentru consum imediat”, a declarat Anna Grabowska, președinte Żabka International.

În Polonia, compania vinde 15-20 milioane de cafele zilnic. Cifra de afaceri a companiei a fost de aproximativ 650 de milioane de euro, date înregistrate în 2010. Din 2022, retailerul se bucură de peste 15,5 milioane de clienți.

În afară de magazinele sale obișnuite cu personal, Żabka deține, de asemenea, și magazine mai mici, fără personal, numite Żabka Nano. Printre cele importante se numără unul situat în interiorul celui mai mare Decathlon din Polonia.

Vezi și alte știri: Elevii din Vaslui care iau nota 10 la BAC vor primi shaorma gratis. Cei care nu iau examenul, sunt ofertaţi cu joburi bănoase