Zboruri de la 29,99 euro, cu Ryanair. Programul de iarnă, care se desfăşoară de la finalul lunii octombrie 2023 până la sfârşitul lui martie 2024, oferă alegeri imbatabile pentru staţiunile populare de schi, pieţele de Crăciun, cumpărături sezoniere, „city break” şi destinaţii însorite pe timpul iernii, la cele mai mici preţuri ale biletelor din Europa, conform comunicatului.
Vizitatorii români pot face de acum rezervări pentru o vacanţă de iarnă meritată pentru una dintre destinaţiile interesante din programul de iarnă al Ryanair, cu tarife disponibile de la 29,99 euro, pe Ryanair.com.
„Am primit numeroase solicitări pentru programul de iarnă al Ryanair de la clienţii care vor să-şi planifice din timp vacanţa şi vor să facă rezervare la zborurile companiei din această iarnă.
Chiar dacă unii caută soarele, alţii vor pe pârtii sau să se bucure de sezonul sărbătorilor într-unul din frumoasele oraşe europene, nu veţi fi dezamăgiţi de această selecţie imbatabilă de staţiuni populare de schi, pieţe de Crăciun, cumpărături sezoniere, ‘city break’ şi destinaţii însorite pe timpul iernii, pe care le oferim la cele mai mici preţuri din Europa.
Pentru a celebra lansarea celui mai mare program de iarnă, compania a lansat vânzări speciale cu tarife disponibile de la doar 29,99 euro, doar pe Ryanair.com„, a afirmat directorul regional Alicja Wojcik-Golebiowska.
Ryanair, cea mai mare companie aeriană din Europa în funcție de numărul de pasageri, a declarat că se așteaptă ca o creștere a traficului de 10% în 2023, pentru a compensa o creștere de 1 miliard de euro a facturii la combustibil, întrucât anul trecut a înregistrat un profit puțin peste așteptări, de 1,43 miliarde de euro, după impozitare.
Profitul a fost susținut de traficul și de tarifele în creștere, alături de pozițiile favorabile de preț pentru necesarul de carburant, potrivit CNBC.
Chiar dacă primul trimestru din 2022 a fost unul mai dificil, din cauza invadării Ucrainei de către Rusia, cererea de călătorii și-a revenit pe parcurusul anului.
Transportatorul low-cost a raportat o creștere de 74% a traficului pe întregul an, la 168,6 milioane de clienți, în timp ce tarifele au crescut și ele cu 10% față de nivelurile anterioare pandemiei de Covid.
Costurile operaționale au urcat și ele cu 75%, până la 9,2 miliarde de euro, întrucât costurile pentru combustibil au crescut cu 113%, însă compania a spus că asigurarea unor contracte „favorabile” au ajutat la compensarea acestora. În același timp, costurile unitare au ajuns la 31 de euro per pasager, mult mai mici decât cele ale altor rivali europeni. (Citește AICI mai multe detalii)