Terminalul sosiri de pe Aeroportul Otopeni a fost acaparat de mii de pasageri care au aterizat în același timp, spune antena3.ro. Aglomerația a fost una de nedescris, motiv pentru care, oamenii au stat la grămadă minute în șir.
Aeroportul Otopeni s-a confruntat cu o situație de nedescris. Terminalul sosiri a fost acaparat de mii de pasageri, care au aterizat aproape în același timp. Tocmai din acest motiv, oamenii au stat la coadă minute în șir.
Reprezentanții de la Aeroportul Otopeni explică situația prin zborurile de primăvară. Mai multe avioane au sosit în același timp. Concret, 1.200 de pasageri au aterizat aproape simultan, iar timpul mediu de așteptare a fost de 12 – 14 minute.
Mii de persoane s-au călcat în picioare la terminalul Sosiri. Cu toate acestea, responsabilii de la Aeroportul Otopeni au precizat că situația a fost ameliorată la ora actuală, astfel, pasagerii nu trebuie să mai aștepte prea mult în zona menționată.
Și totuși, Aeroportul Otopeni nu se confruntă pentru prima oară cu o asemenea situație! Informațiile actuale ne pot aminti de aglomerația infernală din 2022, atunci când 14 avioane au aterizat în decurs de o oră, tot la terminalul Sosiri. Explicația este similară cu cea oferită de reprezentanți în prezent: sezonul vacanțelor.
În perioada menționată, zona de la controlul pașapoartelor a devenit neîncăpătoare, aspect care a adus în evidență problemele majore ale aeroportului. Concret, sectorul aerian de la Otopeni este luat prin surprindere în unele momente de numărul tot mai mare de pasageri.
Henri Coandă este cel mai mare aeroport din România, tocmai din acest motiv, cozile infernale sunt atât la securitate, cât și la check-in sau chiar și la toalete. Mai mult decât atât, pasagerii vin la aeroport cu cel puțin trei ore înainte de decolarea cursei, așa cum li se recomandă.
Nici situația identificată la nivel european nu este diferită față de cea descoperită în cadrul Aeroportului Otopeni. După pandemie, instituțiile aeriene s-au confruntat cu o lipsă de personal severă, astfel, fluxurile de pasageri erau greu de gestionat. În 2022, Aeroportul Heathrow din Londra a anulat 10% din zboruri, în așa fel încât să facă față numărului mare de bagaje. Insuficiența de personal și întârzierile acumulate la nivelul zborurilor aduceau pasagerii în situația în care așteptau cu orele în aeroport și dormeau pe podea.
Te-ar putea interesa și următorul subiect: Vestea mult așteptată de călători. Aeroportul Brașov a anunțat care sunt prețurile biletelor de avion. Tarifele încep de la 39 euro