„Am extins
perioada campaniei pana pe 28 noiembrie, am pregatit stocuri
cat pentru un trimestru de vanzari si
am imbunatatit experienta de cumparare prin cresterea numarului de
personal cu 50%, scaderea la jumatate a timpului petrecut la case”,
a declarat Ligia Rosu, marketing manager Domo.
Pregatirile pentru
cel mai mare Black Friday din istoria Domo se traduc intr-o crestere
masiva a stocului de marfa dedicat evenimentului, pana la la nivelul
aferent unui intreg trimestru si amplificarea tranzitului de marfa
care, in ultimele 2 zile, a atins un volum total de 10.000 mc, volum
echivalent cu media lunara din primul semestru din 2013.
Startul pentru Black
Friday se da in magazinele Domo din centrele comerciale la
ora 06:00.
Ce vor clientii Domo sa cumpere
Domo va oferi de Black Friday cele mai
mari reduceri la produsele pe care consumatorii le-au indicat ca
fiind cele mai dorite. Pentru a analiza cat mai detaliat asteptarile
consumatorilor, Domo a derulat in perioada 1-15 noiembrie un sondaj
completat de 4642 de persoane, rezultatele acestuia contribuind la
adaptarea ofertei.
In topul produselor pe care
consumatorii intentioneaza sa le achizitioneze de Black Friday se
afla tabletele (26,4%), urmate de televizoare (24,4%), telefoane
(21%) si laptop-uri (18,3%).
Studiul realizat de Domo a sondat si
sumele alocate de consumatori pentru cumparaturile de Black
Friday, iar rezultatele arata ca cea mai mare parte a respondentilor
si-au planificat achizitii de sub 1000 de lei (32,6% intre 500-1000
lei, iar 27% sub 500 lei), urmate de bugete intre 1500-2000 de lei
(19,5 %) si 1500-2000 lei (11,8%), doar 9% planificand un buget de
peste 2000 de lei.
Oferta Domo va include tablete cu
preturi sub 200 de lei, precum si laptop-uri si notebook-uri cu
configuratii puternice la preturi foarte mici si reduceri
substantiale pentru zeci de modele din gama de top. De asemenea,
cumparatorii vor gasi la Domo smartphone-uri cu preturi incepand de
la 299 de lei, precum si reduceri pentru produsele premium din
aceasta categorie.
In ceea ce priveste mediul preferat de
consumatori pentru a face achizitiile de Black Friday, 63% dintre
respondenti prefera mediul online, iar 37% vor opta pentru magazine.
Pentru a raspunde acestor preferinte ale consumatorilor, Domo a
incheiat contracte cu firme de curierat pentru onorarea comenzilor
online.
Citeste si:
Retailerii
si curierii, pe ultima suta de metri inainte de Black Friday
Din
culisele agitate ale Black Friday: Cum se pregatesc curierii
Black
Friday: Pe 22 Noiembrie, retailul online il
va depasi pe cel traditional
Ce
retaileri lanseaza Black Friday cu o saptamana mai devreme
F64
se aliniaza celorlalti retaileri si lanseaza Black Friday pe 22
noiembrie
Prea
comercial: Cum ieftinesc retailerii traditia Black Friday
De
Black Friday, barbatii sunt mai hotarati sa cumpere decat femeile
FAN
Courier s-a pregatit de Black Friday si a investit 3 mil. euro in
dotarea parcului auto
Altex
da startul reducerilor de Black Friday la ora 07:00
Black
Friday 2013 si nativii digitali. De ce NU cumpara tinerii in aceasta
zi