Estimarile se bazeaza atat pe numarul
mare de magazine online care au pregatit actiuni de Black Friday, cat
si pe nivelul crescut de vizibilitate de care se bucura acest
concept.
„Anul acesta am
inceput pregatirile pentru Black Friday inca din primavara. In urma
discutiilor cu marii retaileri am optimizat platforma de procesare a
platilor online pentru a raspunde atat volumului mare de procesare
estimat pentru primele ore ale diminetii dar, mai ales, strategiei
comerciale ale fiecaruia dintre ei.”,
explica Daniel Nicolescu, general manager PayU Romania.
Potrivit reprezentantilor companiei,
magazinele online de IT si electrocasnice vor inregistra cele mai
multe comenzi si cresteri de pana la 300%, insa evolutii
semnificative, de peste 40%, sunt asteptate si pe segmentele fashion,
jucarii sau carti.
Deoarece produsele care vor fi
achizitionate vor fi peste valoarea medie uzuala, compania se
asteapta si la cresterea numarului de tranzactii efectuate cu
cardurile cu rate, disponibile acum in aproape toate
magazinele online, platforma integrand in acest moment produsele Card
Avantaj, Star BT si BRDF.
„Cumparaturile
efectuate cu prilejul unor evenimente precum Black Friday, au o mare
incarcatura emotionala pentru clienti iar magazinele care au inteles
acest lucru vor beneficia de clienti care, pe langa cumparaturile
efectuate, se vor atasa puternic de brandul magazinului respectiv si
il vor promova cu entuziasm in cadrul cercului de prieteni”,
explica Daniel Nicolescu.
In plus, pentru data de 22 noiembrie,
compania a dublat numarul oamenilor din departamentele de
antifrauda si suport cumparatori, avand in vedere ca plata online
este modalitatea cea mai simpla prin care utilizatorii pot fi siguri
ca prind ofertele, evitand in acelasi timp aglomeratia si timpul mare
de facturare si acordare a garantiei.
Printre marii retaileri care au
pregatit oferte speciale de Black Friday se numara: Carrefour, Domo,
eMag, evoMag, F64, PC Garage.
PayU este furnizor de solutii eCommerce
integrate, detinut de Naspers Ltd, un grup multinational, cu
operatiuni in 131 de tari in domenii ca media, Internet sau
eCommerce. PayU desfasoara operatiuni de integrare plati online
pentru peste 18.000 de companii din Europa, Asia si Africa, oferind
plati catre aproximativ 300 milioane de utilizatori de Internet.
In Romania, PayU a procesat peste 2,8
milioane de tranzactii in 2012, in valoare de 176,4 milioane de euro,
cu o cota de 80% din volumul total al Romcard.
Citeste si:
Ce retaileri lanseaza
Black Friday cu o saptamana mai devreme
F64
se aliniaza celorlalti retaileri si lanseaza Black Friday pe 22
noiembrie
Prea
comercial: Cum ieftinesc retailerii traditia Black Friday
Din
culisele agitate ale Black Friday: Cum se pregatesc curierii
Black Friday si pe piata auto. Ce
producator intra in campania reducerilor