www.flancointeractiv.ro
a necesitat o investitie initiala de aproximativ 20.000 de euro.
Dinamica pietei si
multifunctionalitatea produselor electronice si electrocasnice au
determinat Flanco sa opteze pentru crearea unui platforme interactive
online ale carei sectiuni sunt de ajutor atat pentru cei care isi
planifica achizitionarea de produse noi, cat si pentru cei care le-au
achizitionat deja, dar au nevoie de sfaturi de utilizare sau
informatii suplimentare, se arata in comunicatul Flanco.
Datele din piata
indica o crestere accentuata a vanzarilor de produse cu specificatii
tehnice complexe, din segmentul de tehnologie premium, care trebuie
explicate cat mai accesibil, pentru ca utilizatorii sa poata
beneficia cu adevarat de toate functiile acestor produse.
Articolele vor
aborda teme diverse, de la cum se conecteaza un laptop la un smart
TV, cum se utilizeaza cele mai noi aplicatii de telefonie mobila, cum
se programeaza un cuptor cu retete presetate sau cum se curata corect
un espressor de cafea si pana la destinatii de vacanta si tendinte in
designul interior.
Pentru noua platforma, Flanco a colaborat cu agentia Tribal DDB –
pentru web design, executie si implementare si cu agentia Antonescu
PR & Consulting – pentru management de continut.
Flanco are o retea
nationala de 78 de magazine. Saptamana aceasta, compania a anuntat
cifra de afaceri pe 2012 si cresterea cotei de piata.
Concurentii
principali ai Flanco sunt Altex, Domo si Emag.