„Cresterea valorica este mica in comparatie cu anii precedenti, avand in vedere ca memoriile s-au ieftinit anul acesta cu 60-70% fata de 2007. Ca volum insa am reusit sa fim foarte eficienti, fiind mult mai agresivi pe piata”, a spus Marcu.
Acesta a subliniat ca pana la finele anului Kingston va genera in Romania afaceri de cel putin 10,5 mil. dolari (circa 8 mil. euro).
„Recesiunea mondiala nu a afectat inca puternic Romania, piata de memorii fiind inca relativ imuna la fluctuatiile economice. Ne asteapta insa un an greu in 2009, cand trebuie sa ne eficientizam si mai mult, printr-un ritm de rotatie al produselor foarte rapid”, a mai spus Marcu.
Compania lucreaza in Romania prin canale de distributie, avand contracte cu principalii jucatori de pe piata – Asesoft Distribution, RHS sau Avenir Telecom.
Kingston, companie fondata in Statele Unite, a intrat in Romania acum trei ani. Principalul concurent de pe piata este producatorul taiwanez Kingmax.