Retailerul se asteapta ca vanzarile de console PlayStation sa detina in continuare cea mai mare pondere, cu o cota de aproximativ 95% din piata.
„Cresterea vanzarilor pe segmentul de console, estimata pentru 2008, este rezultatul firesc al evolutiei pietei de gaming din Romania, ca urmare a alinierii acesteia la tendintele internationale”, este de parere Jiri Rizek, director executiv al Flamingo International.
„Astfel, daca in 2007 consolele au inregistrat un varf al vanzarilor in ultimele luni, in 2008 ne asteptam sa inregistram un volum important al vanzarilor de console pe tot parcursul anului. Pe fondul acestor estimari, ne propunem ca anul acesta sa atingem o cota de 40% pe segmentul de console din Romania”, a continuat Rizek.
In 2007, Flamingo International a vandut 2.000 de console Sony PlayStation 3, circa 3.500 de console PlayStation Portable, 10.000 console PlayStation 2 si aproximativ 400 de unitati Nitendo Wii, atingand o cota de piata de 30% pe segmentul de console de jocuri din Romania.
Pe categoria de jocuri pentru console, Flamingo International a raportat vanzari de aproximativ 40.000 unitati, acestea contribuind cu 55% la valoarea totala a vanzarilor realizate de catre retailer pe segmentul de jocuri in 2007. Printre cele mai vandute jocuri pentru console in retelele magazinelor Flanco, Flanco World si Flamingo Computers, au fost God of War 2, Gran Tourismo 4 si Soul Calibur III, toate pentru PS2.
Flamingo International vizeaza in 2008 afaceri de 210 milioane euro, in crestere cu 22% fata de 2007. Oficialii Flamingo au precizat ca vizeaza un profit de 2,6 milioane euro in 2008, de cinci ori mai mare decat anul trecut.
Principalii concurenti ai Flamingo sunt Altex, Domo, K Tech – UltraPro.