Clientii Romtelecom care se aboneaza la orice serviciu de voce pentru o perioada de 2 ani, pana la 31 octombrie, vor primi o conexiune gratuita la Internet pentru o perioada de un an. Conexiunea, de 512 kbps, va fi disponibila in primul an contractual de luni pina vineri, intre orele 20 si 6, si pe intreaga durata a weekend-ului.
[quote=Yorgos Ioannidis, director executiv Romtelecom]Poate ca in 5 ani nu vom mai avea niciun client de telefonie fixa. Oricum, pe noi ne intereseaza numarul total de clienti[/quote]
In cazul in care clientul va dori sa pastreze conexiunea si in anul urmator, viteza acesteia va creste la 2 Mbps, accesul va fi nelimitat, iar clientul va plati un abonament de 7,5 euro pe luna.
„Oferta de fata este destinata in special clientilor care inca nu au experimentat cu adevarat beneficiile unei conexiuni la Internet. Vrem sa le oferim acestora posibilitatea de a avea un ‘preview’ si de a putea, ulterior, sa acceseze si mai rapid paginile web”, a declarat Yorgos Ioannidis, directorul executiv al Romtelecom.
Intre 15 septembrie si 15 decembrie, clientii persoane juridice pot beneficia de asemenea de o noua oferta de servicii de date si Internet ce le aduce un laptop la fiecare megabit de acces la Internet Premium achizitionat.
„Ne asteptam sa livram sute de laptop-uri clientilor companii. Practic, piata creste foarte mult in Romania, apar multe firme pe zi ce trece, potentiali clienti ai nostri. In prezent, 33% din companiile din Romania sunt, intr-un fel sau altul, clienti ai nostri”, a declarat pentru DailyBusiness.ro George Makovski, director executiv comercial segmentul business, Romtelecom.
Noua oferta este valabila pentru totii clientii persoane juridice, care incheie contracte de cel putin 2 ani. Produsele pentru care se aplica oferta sunt IPFix Ultra de 1 si 2 Mbps si MetroNET de la 1 la 50 Mbps, astfel clientii putand primi pana la 50 de laptop-uri pentru fiecare conexiune contractata. Laptop-urile oferite sunt marca Fujitsu Siemens, dotate cu procesor Intel Pentium Dual Core si memorie RAM de 2 GB.
O alta oferta anuntata joi de operatorul telecom implica tarife scazute pentru apeluri internationale. Astfel, clientii persoane fizice pot suna cu 2,7 centi/minut in afara orelor de varf in toate tarile UE, SUA si Canada, in retelele fixe. Abonamentul lunar pentru acest serviciu costa 7,8 euro/luna si include 60 de minute gratuite international in retelele fixe.
Ioannidis a subliniat ca aceste oferte au fost pregatit „cu mult timp in urma” si ca reprezinta o investitie substantiala, strategica.
„Prin noile oferte, am construit o ofensiva puternica pe piata telecom din Romania. Investitia va fi cu siguranta recuperata in timp. Viitorul pe piata telecom este broadbandul de calitate, dar si telefonia fixa va juca un rol important, in special datorita semnalului de o calitate mai buna decat pe telefoanele mobile”, a spus Ioannidis.
Directorul executiv al Romtelecom a subliniat ca pana la finele anului „se vor vedea rezultatele acestor oferte”, evitand insa sa declare cati clienti estimeaza ca va atrage compania.
„Poate ca in 5 ani nu vom mai avea niciun client de telefonie fixa. Oricum, pe noi ne intereseaza numarul total de clienti pe care-i avem. Poate peste cinci ani vom avea 6 milioane de clienti de Internet si inca pe atatia la Dolce, deci asta conteaza”, a mai spus Ioannidis.
Conform unui studiu al companiei, emis la jumatatea anului 2008, se inregistreaza o schimbare semnificativa a perceptiei clientilor despre Romtelecom. Compania a inregistrat o premiera europeana, prin cresterea cu peste 50% a nivelului satisfactiei clientilor de telefonie fixa intr-un an si jumatate.
In prezent, Romtelecom este intre primii 10% operatori europeni de telefonie fixa in ceea ce priveste satisfactia clientilor, conform companiei.
„Si brandul Romtelecom s-a schimbat mult in ultimii ani si a devenit, in ochii consumatorilor nostri, cat si pe piata, mult mai mult decat telefonie fixa. Luand in considerare si schimbarea perceptiei clientilor nostri, acum este momentul potrivit pentru a repozitiona brandul Romtelecom, prin crearea unei legaturi mai puternice intre brandul principal si sub-brandurile sale, realizata printr-o platforma de comunicare si identitate vizuala comune”, a spus Yorgos Ioannidis.
Pentru segmentul rezidential, noul brand adopta arhetipul „enjoyer”, exprimat prin pozitionarea de brand „Bucura-te de viata!”, in timp ce pentru segmentul business noul brand are arhetipul „creator”, exprimat prin pozitionarea „Te sprijinim sa reusesti”.
Romtelecom isi propune „un dialog proaspat, prietenos si dinamic, trasaturi care definesc un brand care are deja experienta inovatiei si a divertismentului de calitate”. Noul brand Romtelecom nu va mai spune povestea telefoniei fixe separat de celelalte segmente de activitate dezvoltate in timp.
Compania isi uniformizeaza platforma de comunicare sub o unica pozitionare de brand, folosind denumiri diferite de produse pentru a face diferenta intre campaniile de comunicare a anumitor servicii: Voce (telefonie fixa), Clicknet (Internet de banda larga) si Dolce (televiziune digitala). Comunicarea cu clientii de business se va face prin sub-brandul Romtelecom Business Solutions.