- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Tendinte de business si tehnologie in industria centrelor de contact anul viitor

28 Nov, 15:32 • Redactia DailyBusiness
Pentru anul 2014 se prefigureaza cateva tendinte de business si tehnologie in industria centrelor de contact: adoptia de aplicatii cloud va fi accelerata, companiile se vor adapta mai repede la furnizarea de servicii prin intermediul dispozitivelor mobile cu ajutorul aplicatiilor dedicate, va creste nevoia ca organizatiile sa gestioneze interactiunile din social media, iar utilizarea solutiilor analitice va lua si ea amploare, potrivit Interactive Intelligence Group.
Tendinte de business si tehnologie in industria centrelor de contact anul viitor


Companiile vor
continua sa caute noi modalitati de crestere a competitivitatii si a
calitatii serviciilor, de a imbunatati experienta clientilor si de a
accelera procesele de business, reducand in acelasi timp si costurile
operationale, si este de asteptat ca din ce in ce mai multe companii
sa se orienteze catre tehnologiile inovative, precum aplicatiile
cloud.

Companiile s-au
convins de beneficiile solutiilor software in cloud, in special
datorita sistemului de plata lunara, ce permite reducerea costurilor
operationale generale, dar si capacitatii de a le asigura centrelor
de contact o flexibilitate mai mare, in functie de nivelul de
activitate dintr-o anumita perioada, fara a realiza investitii majore
in sisteme hardware”, a explicat Marcin Grygielski, manager
teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.

In ciuda faptului ca
majoritatea companiilor inca sunt circumspecte in ceea ce priveste
cloud-ul, din cauza aspectelor tehnologice, legale si de securitate,
in prezent exista o intelegere a acestui model de business si, prin
urmare, un grad de acceptare mult mai mare a faptului ca tehnologia
cloud poate fi sigura.

In 2014 se va putea
observa un avans considerabil in ceea ce priveste furnizarea
serviciilor pentru clienti prin intermediul dispozitivelor mobile, cu
ajutorul aplicatiilor dedicate, mai multe companii de top
indreptandu-si investitiile si strategiile de dezvoltare catre
aceasta zona. Este de asteptat ca departamentele de marketing si
centrele de contact sa colaboreze mult mai strans in viitorul
apropiat pentru a genera interactiuni cu clientii, data fiind
tendinta acestora de a oscila intre mai multe modalitati de contact
de pe dispozitivele lor mobile.

Potrivit unei estimari anterioare,
aproximativ 60% dintre companii sunt in favoarea directionarii
investitiilor catre un canal de comunicare mobil, pentru a crea o
experienta mai buna pentru clienti. Investitiile vizeaza atat
dezvoltarea de noi aplicatii mobile dedicate, cat si imbunatatirea
aplicatiilor deja existente, avand in vedere ca o parte dintre
companii utilizeaza acest canal de cativa ani.

De asemenea, numarul
de solutii analitice va creste si el, cu scopul de a genera o
intelegere mai profunda a tendintelor de dezvoltare a afacerilor.
Acest lucru poate fi utilizat ca o modalitate de a crea o experienta
mai buna pentru clienti, prin analizarea comportamentelor din trecut
si prezent si predictia comportamentelor viitoare. Ca urmare, nevoia
de platforme care sa proceseze mai rapid informatiile va creste, iar
tehnologiile precum procesarea in-memory sau bazele de date orientate
pe coloane vor fi utilizate in masa.

Desi companiile au
investit in campanii de marketing pe retelele de socializare, multe
dintre ele nu sunt sigure de modul in care sa utilizeze acest canal
alaturi de canalele de comunicare traditionale si vor continua sa
modifice felul in care abordeaza social media in scopul serviciilor
pentru clienti. Principalele provocari pe care companiile incearca sa
le depaseasca in ceea ce priveste gestionarea interactiunilor din
social media sunt reprezentate de integrarea acestor canale in
initiativele mai ample de comunicare, de a sti cum sa gestioneze
subiectele mai delicate, de a preveni raspandirea virala a
informatiilor eronate si de a identifica clientii reali din randul
participantilor de pe retelele de socializare.

Nevoia de a le
oferi clientilor un canal de servicii prin intermediul social media
va persista, iar companiile isi vor dezvolta mecanisme mai
sofisticate si mai strategice pentru a face fata volumului tot mai
mare de interactiuni si a asigura calitatea acestora. Ne asteptam ca,
in randul companiilor de top, necesitatea reciproca de a
co-administra sfera sociala va aduce laolalta profesionistii in
marketing si servicii clienti, precum si o crestere a investitiilor
in aplicatii software dedicate”, a concluzionat
Marcin
Grygielski.

Interactive
Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) este un furnizor global de
solutii pentru centre de contact, solutii integrate pentru
comunicatii de business si software si servicii pentru automatizarea
proceselor de business. Solutiile integrate de comunicare ale
companiei, care pot fi implementate atat la locatie, cat si in cloud,
pot fi utilizate in industrii precum serviciile financiare,
asigurari, centre in regim de outsourcing, recuperare creante sau
utilitati. Fondata in 1994, Interactive Intelligence are peste 5.000
de clienti in intreaga lume si aproximativ 1.500 de angajati. Sediul
central se afla in Indianapolis, Indiana, Statele Unite. Compania mai
are birouri in America de Nord, America Latina, Europa, Orientul
Mijlociu, Africa si Asia. 

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Cât a plătit un român pentru o porție de 2 sarmale la Târgul de Crăciun din Sibiu. Nu i-a venit să creadă ce prețuri au produsele
Cât a plătit un român pentru o porție de 2 sarmale la Târgul de Crăciun din Sibiu. Nu i-a venit ...
Ciclonul care amenință România. Ninsori abundente și intemperii nemaiîntâlnite de ani! Ce ne așteaptă în următoarele zile
Ciclonul care amenință România. Ninsori abundente și intemperii nemaiîntâlnite de ani! Ce ne așteaptă ...
Adio, bilete la băi pentru pensionari și angajați! Anunțul de ultim moment al autorităților despre tratamentele balneare!
Adio, bilete la băi pentru pensionari și angajați! Anunțul de ultim moment al autorităților despre ...
Românii își pot plăti facturile în rate, fără dobândă. Singura condiție pentru acest beneficiu
Românii își pot plăti facturile în rate, fără dobândă. Singura condiție pentru acest beneficiu
Ministerul Energiei plănuiește investiții masive de 150 de milioane de euro în stocarea independentă a energiei
Ministerul Energiei plănuiește investiții masive de 150 de milioane de euro în stocarea independentă ...
Ajutorul de la stat în valoare de 750 de lei, acordat familiilor cu venituri mici care și-au montat repartitoare, amânat din nou
Ajutorul de la stat în valoare de 750 de lei, acordat familiilor cu venituri mici care și-au montat ...
Cazul în care înţelegerea amiabilă nu este posibilă. La ce trebuie să fie atenţi şoferii implicaţi într-un accident
Cazul în care înţelegerea amiabilă nu este posibilă. La ce trebuie să fie atenţi şoferii implicaţi ...
Când intră pe cardurile sociale ultima tranșă de bani. Din 2025, suma va scădea la jumătate
Când intră pe cardurile sociale ultima tranșă de bani. Din 2025, suma va scădea la jumătate
Cum cresc agențiile de turism vânzările. Care sunt destinațiile de vacanță preferate de români în 2025
Cum cresc agențiile de turism vânzările. Care sunt destinațiile de vacanță preferate de români ...
Primul tren electric nou din România a plecat miercuri dimineaţă din Gara de Nord spre Braşov. Premierul Marcel Ciolacu și ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, printre primii pasageri
Primul tren electric nou din România a plecat miercuri dimineaţă din Gara de Nord spre Braşov. Premierul ...
Cifra de afaceri din comerțul cu autovehicule şi motociclete, în creștere față de 2023
Cifra de afaceri din comerțul cu autovehicule şi motociclete, în creștere față de 2023
Când se deschide Târgul de Crăciun ”Laminor Winter Wonderland” din Sectorul 3. Intrarea va fi liberă
Când se deschide Târgul de Crăciun ”Laminor Winter Wonderland” din Sectorul 3. Intrarea va fi liberă
Cum pot fi reclamați șoferii agresivi în trafic. Ce condiții trebuie să îndeplinească o sesizare
Cum pot fi reclamați șoferii agresivi în trafic. Ce condiții trebuie să îndeplinească o sesizare
Programul ”Electric Up 2024”. Perioada de înscrieri s-a prelungit până pe 16 decembrie
Programul ”Electric Up 2024”. Perioada de înscrieri s-a prelungit până pe 16 decembrie
Motivul pentru care trotinetele au fost interzise într-un oraş din România. Când ar putea fi ridicată interdicţia
Motivul pentru care trotinetele au fost interzise într-un oraş din România. Când ar putea fi ridicată ...
Primele drone românești vor fi fabricate lângă Ploiești și vor avea scopuri militare, civile și de apărare
Primele drone românești vor fi fabricate lângă Ploiești și vor avea scopuri militare, civile și ...
Cât alocă românii pentru cadourile de sărbători. 24% au un buget sub 500 de lei
Cât alocă românii pentru cadourile de sărbători. 24% au un buget sub 500 de lei
Angajați obligați să lucreze mai multe ore pe an fără să fie plătiți. Unde ar putea fi luată această măsură
Angajați obligați să lucreze mai multe ore pe an fără să fie plătiți. Unde ar putea fi luată ...