- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

UPC arunca 3 servicii triple-play in lupta cu Romtelecom si RCS-RDS

03 Oct, 14:29 • Redactia DailyBusiness
Operatorul telecom UPC Romania a lansat miercuri 3 pachete de servicii triple-play (televiziune, telefonie si Internet intr-un singur pachet), anuntand reducerea tarifelor si cresterea vitezei serviciilor de Internet.
UPC arunca 3 servicii triple-play in lupta cu Romtelecom si RCS-RDS

Clientii UPC au de ales dintre trei pachete triple-play, abonamentele acestora fiind de 50 lei, 75 lei si de 100 lei, cu TVA inclus.

„Concurenta dura pe numarul de clienti abia acum incepe, cand toti jucatorii de pe piata s-au aranjat”, a declarat Raluca Nilin, director de marketing si vanzari la UPC, precizand ca incearca sa depaseasca concurentii de pe piata, atat prin noile pachete triple-play, cat si prin reducerea tarifelor la toate serviciile companiei.

Oficialii companiei au anuntat ca au crescut viteza maxima la Internet de la 6 Mb/sec. download pana la 20 Mb/sec., abonamentul costand 60 de lei/luna.

Reteaua UPC Romania cuprinde in prezent peste 150.000 de utilizatori la Internet.

Operatorul telecom RCS-RDS are in prezent peste 500.000 de utilizatori de Internet din peste 40 de orase, conform datelor oferite de oficialii companiei, in timp ce Romtelecom are circa 230.000 de utilizatori si anunta pana la finalul anului circa 300.000 de abonati la serviciile de Internet prin banda larga.

De asemenea, miercuri au fost lansate ofertele de televiziune digitala prin cablu UPC Digital TV, cu abonamente de la 35 la 65 lei/luna, oficialii companiei specificand ca abonamentul maxim ofera clientilor acces la 107 programe. Initial, televiziunea digitala prin cablu va fi disponibila doar in Bucuresti, urmand ca de la inceputul lui 2008 sa o extinda si in provincie, odata cu dezvoltarea infrastructurii.

Operatorul telecom a modificat de asemenea serviciile de telefonie fixa, incluzand un pachet de telefonie cu abonament de 35 lei/luna, care permite abonatului sa vorbeasca gratuit si nelimitat la orice ore, in orice retea de telefonie fixa.

[quote=Raluca Nilin, director de marketing UPC Romania]Concurenta dura pe numarul de clienti abia acum incepe, cand toti jucatorii de pe piata s-au „aranjat”[/quote]

Oficialii UPC au raportat, la finele trimestrului al doilea, 71.900 clienti de telefonie fixa, oficialii companiei declarand pentru DailyBusiness ca „numarul acestora a crescut, multumitor, in ultima perioada”.

„Prin noile servicii si reduceri pe care le oferim de astazi, vizam in special atragerea de clienti noi, dar nu-i neglijam nici pe cei mai vechi”, a spus Raluca Nilin, adaugand ca acei clienti care sunt deja abonati la UPC vor putea trece la noile abonamente abia de la 1 decembrie.

„Actualii nostri clienti nu vor putea opta inca pentru noile pachete, deoarece inca upgradam retelele pentru a putea sustine upgrade-ul de servicii”, a explicat Nilin.

Oficialii UPC au spus ca incepand cu jumatatea lunii octombrie vor incepe o campanie de advertising in care vor investi „cateva sute de mii de euro”, centrand campania in special pe noile pachetele triple play.

„In prezent, mai mult de 10% din clientii companiei UPC sunt abonati triple-play. Incercam sa crestem considerabil acest procent, prin aceste pachete speciale introduse astazi”, a spus Nilin.

Oficialii companiei au subliniat ca isi mentin estimarile privind dublarea numarului de clienti de la 65.000 cat anuntasera anterior, pana la 130.000 la finele lui 2007, anuntand ca sumele alocate pentru acest an in dezvoltarea infrastructurii au ramas tot la 30 mil. euro.

UPC acopera in prezent aproximativ 60% din suprafata Bucurestiului, cartiere precum Drumul Taberei, Berceni, Titulescu, Grivitei sau centrul orasului, si tot 60% din intreg teritoriul Romaniei.

„In 2008 nu ne vom axa foarte puternic pe extinderea acoperirii teritoriale ci pe atragerea de clienti”, a spus Nilin.

UPC Romania a inrgistrat in 2006 afaceri in valoare de 236,17 mil. lei (66,90 mil. euro), in crestere cu 127% fata de 2005. Compania a inregistrat pierderi de 110,78 mil. lei, dupa ce anul trecut inregistrase un profit net de 13,17 mil. lei (3,60 mil. euro).

Romtelecom a afisat o cifra de afaceri pe intreg anul 2006 de 3,068 mld. lei (869 mil.euro), in scadere cu 6,1% fata de rezultatele anului 2005. Compania a inregistrat anul trecut un profit net de 427,2 mil. lei (121,01 mil. euro), in crestere cu 0,84% fata de 2005.

RCS&RDS a inregistrat in 2006 afaceri de 781,33 mil. lei (221,33 mil. euro), in crestere cu 96% fata de intreg anul 2005. Compania a inregistrat un profit net de 122,73 mil. lei (34,76 mil. euro), in crestere cu 704% fata de anul 2005.

Urmărește Daily Business pe Google News