Cea mai inactiva publicatie in tratatrea temelor de online este Financiarul cu 48 de articole.
Publicatiile nu au tinut cont de apartenenta personajelor despre care au scris fata de o anumita companie sau trust, remarca realizatorii monitorizarii.
[img=959]Sursa: Studiul MediaIQ[/img]
De exemplu, in ceea ce-l priveste pe Orlando Nicoara, general managerul Apropo Media, cea mai activa publicatie a fost DailyBusiness.ro cu 10 articole. In acelasi timp, Ziarul Financiar, publicatie detinuta de acelasi trust care controleaza Apropo Media, a publicat 4 articole in care a fost mentionat numele managerului.
Monitorizarea MediaIQ a fost realizata in perioada 17 aprilie – 20 octombrie 2010 si a inclus 780 de surse media.
Proiectul MediaIQ a fost lansat la inceputul acestui an de Alin Zainescu, specialist cu peste 10 ani de experienta in media, dupa o investite de circa 100.000 euro.
Serviciul permite monitorizare pe baza de cuvinte cheie si apoi livrarea de rapoarte in functie de o serie de parametri definiti de utilizatori.